فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: از آغاز اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب تعداد 1600 دانش آموز دختر و 1200 دانش‌اموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۱۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تعداد دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهاین نور گفت: از آغاز سال تحصیلی جدید و از مرحله اول اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور در دو مرحله و دو بخش، دانش‌آموزان دختر و پسر از دوره دوم متوسطه به مناطق شمال‌غرب کشور تعداد دو هزار و 800 دانش‌آموز اراکی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: از این تعداد 1600 دانش‌آموز دختر و 1200 دانش‌آموز پسر بودند که در مرحله اول به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند و در طول اردوهای راهیان نور، دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی به مدت سه روز از نزدیک با آثار دفاع مقدس و شهدا در این مناطق آشنا شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در این اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از مناطق عملیاتی خنثی کننده هجمه فرهنگی دشمن خواهد بود چراکه حضور دانش‌آموزان در این مناطق دشمنان اسلام را به یأس و ناامیدی می‌کشاند.

پاسدار رضایی راهیان نور را سبب قدرت‌نمایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر جهان‌سلطه دانست و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، اقامه نماز جماعت، مداحی، سخنرانی واعظان، روایتگری راویان فتح، مراسم پرفیض زیارت عاشورا، مسابقات فرهنگی و... از جمله‌ها برنامه‌ها در طول این اردوهای زیارتی راهیان نور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب بدون هیچ‌گونه حادثه و آسیبی همراه بوده است که همگی در سایه همکاری و هماهنگی تمامی عوامل و دست‌اندرکاران کمیته‌های عضو و عوامل اجرایی این عملیات بزرگ فرهنگی بود که صمیمانه از تلاش‌های شبانه‌روزی آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات