خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهبندان :

فرهنگ بسیجی در دانشگاه ها تبیین شود جهاد علمی و اقتصادی فراگیر می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهبندان گفت: هر کس امروز در دانشگاهها برای نظام مقدس اسلامی فعالیت آموزشی و پژوهشی می کند بسیجی است و زمانی که فرهنگ بسیجی در دانشگاه ها تبیین شود جهاد علمی و جهاد اقتصادی در دانشگاهها فراگیر خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۰۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهبندان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به اوضاع منطقه و جهان و حربه های دشمنان برای به زانو درآوردن خط مقاومت جهانی به سرلوحگی ملت ایران گفت: مردم ایران با مهم ترین سرمایه های خود یعنی ولایت مداری و اتحاد در برابر تمام فشارها ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام مرادی ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: هر کس امروز در دانشگاهها برای نظام مقدس اسلامی فعالیت آموزشی و پژوهشی می کند بسیجی است و زمانی که فرهنگ بسیجی در دانشگاها تبیین شود جهاد علمی و جهاد اقتصادی در دانشگاهها فراگیر خواهد شد.

وی در مورد خصوصیات و ویژگی بارز یک بسیجی گفت: بسیجی حقیقی بزرگترین افتخارش این است که بر اساس یک معیار حقیقی گام بردارد .

بنا به تاکید وی برای یک بسیجی مخلص معیار حقیقی ولی فقیه است و امروز بسیجیان باید رهنمود رهبر معظم انقلاب را معیار عمل قرار دهند و به فرمایشات آن بزرگوار جامعه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام مرادی در ادامه با اشاره به شعار سال در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: در زمان حاضر با توجه به بدعهدی های آمریکا و تحریم های موجود تنها راه برون رفت از این بحران و عبور از این مقطع حساس وارد شدن به اقتصاد مقاومتی است تا ان شاءالله دانشگاه ها مروج این فرمایش معظم له باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار