رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

ارتباط بسیج و قوه مجریه در واقع کمک به خود دولت است

محمدرضا پورابراهیمی گفت: بسیج امروز به عنوان شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی می تواند کارکردهای خود را در همه عرصه ها نشان بدهد ما هم در مجلس اعلام آمادگی کردیم که با تمام توان از این شجره طیبه حمایت کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۷۴۱۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۱۵ آذر) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: خیلی خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا از نزدیک، دستاوردهای بسیج را در بخش های مختلف ببینیم البته فرصت ما آن قدر نبود که بتوانیم از تمامی نمایشگاه بازدید کنیم و با همه مسئولین دراین نمایشگاه صحبت کنیم اما آن چیزی که به اجمال در این زمان کوتاه دیدیم مخصوصا در بخش اقتصاد مقاومتی کارهای بسیار خوب و ارزشمندی بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود: دربخش اقتصاد مقاومتی کارهای بسیار خوب و ارزشمندی انجام شده که البته می تواند کامل تر و بیشتر بشود، ورود بسیج در این بخش ها می تواند کمکهای بسیاری به دولت کند آن هم درشرایطی که اقتصاد ما با مشکلات جدی رو به رو شده است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: اکنون مسائل اقتصادی به عنوان اولویت اول نظام و کشور مطرح است، بسیج ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف اقتصادی و حتی حوزه های غیر اقتصادی دارد که باید از این ظرفیت ها در همه مسائل چه اقتصادی و چه غیر اقتصادی استفاده شود.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه بسیج به عنوان شجره طیبه نظام در همه عرصه ها توان خود را نشان داده است، گفت: دولت باید از این ظرفیت استفاده کند. ارتباط بسیج و قوه مجریه می تواند به نوعی کمک به خود دولت باشد و قطعا تاثیر گذار خواهد بود؛ ما هم در مجلس اعلام آمادگی کردیم که با تمام توان از این شجره طیبه حمایت می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجلس و کمیسیون اقتصادی از ظرفیت ها و توانمندی های بسیج در همه عرصه ها حمایت می کند و قطعا هر کمکی که در توان داشته باشد برای رشد و توسعه بسیج انجام می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار