خبرهای داغ:
مصلحی در یادواره شهدا در قم؛

دشمن از اقتدار ایران در منطقه وحشت‌زده شده/تمدید داماتو "نقض برجام" است

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تحریم‌های جدید دولت آمریکا گفت: تمدید قانون داماتو نقض برجام است، دشمن از اقتدار نظام اسلامی در منطقه وحشت‌زده شده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۳۱۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در یادواره شهدای مسجد شهید سید مصطفی خمینی قم اظهار داشت: حرکت اربعین به دنیا پیام حماسی عاشورا را منتقل می‌کند، راهپیمایی اربعین با حضور میلیونی زائران برگزار شد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا افزود: هشت سال دفاع مقدس استمرار حرکت عاشورای امام حسین (ع) بود که به همین علت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در مسیر نهضت امام حسین (ع) است.

وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: خدمت به مردم سعادتی است که نصیب هر فردی نمی‌شود به همین علت هر فرد مسئول باید در جایگاه خود برای جلب رضایت خداوند متعال و رسیدن به جایگاه‌های والای اخروی تلاش کند.

وی گفت: شهدا عنایت ویژه‌ای به مردم و نظام داشتند و از دستاوردهای خود حراست کردند، تکریم خانواده شهدا باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه باشد چون این افراد به عنوان الگوی صبر و مقاومت از سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی هستند.

مصلحی افزود: امام حسین (ع) به مجلس شهدا عنایت خاصی دارند و این مجالس باید به صورت پرشوری در نقاط مختلف ایران اسلامی برگزار شود تا جوانان با آموزه‌های دفاع مقدس آشنا شده و راه رزمندگان را ادامه دهند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به تحریم‌های جدید دولت آمریکا تصریح کرد: تمدید قانون داماتو نقض برجام است، دشمن از اقتدار نظام اسلامی در منطقه وحشت‌زده شده است. تحریم‌های کنونی با تحریم‌های دفاع مقدس قابل مقایسه نیست، کشورمان در دفاع مقدس تسلیحات پیشرفته در اختیار نداشت اما با قدرت ایمان مردم توانست مقابل دشمن ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه برخی همانند اوباما می‌گویند تحریم‌ها کشور را به‌زانو درآورده است، گفت: 30 درصد مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها ارتباط دارد و اکنون بر‌اساس گفته‌های مسئولان غربی، ایران منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: در یک سال اخیر براساس بررسی‌های انجام شده 83 مصوبه توسط کنگره آمریکا برای اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران به تصویب رسیده است به همین علت افرادی که چشم خود را به بیگانه‌ها بسته‌اند باید ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانده و وظایف اصلی خود را دنبال کنند.

مصلحی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: دشمن در عرصه‌های مختلف به زانو درآمده است، مسئولان باید از این فرصت استفاده کنند و نظام اسلامی را به سمت اهداف مورد نظر حرکت دهند.

وی با بیان اینکه برای تأمین امنیت و اقتدار کنونی کشور هزینه‌های سنگینی پرداخته شده است، تصریح کرد: جوانان متخصص نظام اسلامی برای رسیدن به آرمان‌های خود سختی‌ها را تحمل کرده و توانستند بسیاری از تسلیحات پیشرفته مورد نیاز کشور را تهیه کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه برخی افرادی که ادعا می‌کنند با رهبری بوده‌اند، مقابل سخنان ایشان ایستاده‌اند، عنوان کرد: عبرت‌آموزی از رخدادهای تاریخی باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه اسلامی قرار گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار