خبرهای داغ:
الهام سادات افروشه
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت :
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر ذوب‌آهن امروز تبدیل به یک برند ملی شده، با تلاش شبانه‌روزی افرادی است که برای بازسازی برند رو به اضمحلال باشگاه تلاش کرده‌اند؛ امروز همه آرزو می‌کنند که در تیم‌های مختلف ذوب‌آهن حاضر باشند.
کد خبر: ۸۷۸۷۳۰۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان سعید آذری اظهار کرد: جامعه رسانه‌ای اصفهان جزو سالم‌ترین، پیشروترین و فنی‌ترین است؛ وجود تک‌تک شما در عرصه‌های تخصصی یکی از بازوهای توان‌مندی و پیشرفت ورزش استان است.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن طی دهه‌های حیاتش که هم‌زمان با افتتاح کارخانه آغاز به کار کرد، یک باشگاه فرهنگی و یک بازوی توانمند برای ورزش استان بوده است و افتخارات نشان می‌دهد که حرکت باشگاه ذوب‌آهن می‌تواند یک الگو برای سایر باشگاه‌های کشور تلقی شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: باشگاه‌ ذوب‌آهن همیشه سردمدار سازندگی، پیشرفت و حامی تیم‌های بانوان و آقایان بوده است که این موفقیات در راستای یک برنامه استراتژیک و داشتن یک برنامه و ساختار لازم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر ذوب‌آهن امروز یک برند ملی شده، با تلاش شبانه‌روزی افرادی است که برای بازسازی برند رو به اضمحلال باشگاه تلاش کرده‌اند؛ امروز همه آرزو می‌کنند که در تیم‌های مختلف ذوب‌آهن حاضر باشند.

آذری تأکید کرد: انواع و اقسام ارتباطات را برقرار می‌کنند که بتوانند سرمربی ذوب‌آهن باشند اما این موهمات به آسانی به دست نیامد و برای آن تلاش کردیم؛ در این راه رسانه‌ها هم کمک بسیاری کردند تا ذوب‌آهن نماینده ایران در مسابقات مختلف باشد.

وی بیان کرد: برخی‌ها از افتخارات ذوب‌آهن بهره‌برداری‌های سیاسی کردند اما در قبال آن حمایتی صورت نگرفت؛ هیچ قدردانی در این راستا از ذوب‌آهن صورت نگرفت در حالی که من نیازی به قدرانی ندارم و اصحاب رسانه و مردم از من قدرانی کردند، اما این قدردانی باید از بازیکنان و اجزای تیم صورت می‌گرفت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان تصریح کرد: برای بزرگ شدن ذوب‌آهن نیاز به یک بسیج استانی داریم؛ در این راستا انتظار می‌رود که مسؤولان استانی و نمایندگان محترم حمایت کنند و اگر خود ما ارزش‌گذاری نکنیم، نباید از افراد دیگر انتظار داشته باشیم.

همچنین در این جلسه محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در این مراسم بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، پویش مردمی حمایت از کلاه قاضی، پویش فحاشی نکنیم و همچنین فیلم قهرمانان کوچک را در باشگاه ذوب‌آهن تولید کردیم.

** نسبت به اصفهان کاسه داغ‌تر از آش هستم

در ادامه این نشست نوبت به سؤال و جواب خبرنگاران با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن رسید که آذری گفت: ذوب‌آهن در بسیاری از مقوله‌ها اولین بوده است؛ همان‌طوری که نخستین باشگاهی بودیم که حق رشد را که امتیازی برای تیم‌های سازنده است، دریافت کردیم.

وی در خصوص تغییرات انجام شده بر روی نیمکت تیم ذوب‌آهن نیز تصریح کرد: سال 87، بیژن ذوالفقارنسب که جانشین زوران شد، در نیم فصل دوم، نتایجی رویایی کسب کرد اما من تصمیمی گرفتم که کمتر مدیری اتخاذ می‌کند.

آذری ادامه داد: من برای هدایت ذوب‌آهن، منصور ابراهیم‌زاده را با دیدگاه استراتژیک انتخاب کردم و وی نیز با نتایجی که کسب کرد، نشان داد انتخاب شایسته‌ای است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان داشت: اصلیت من اصفهانی نیست اما متولد اصفهان بوده و نسبت به این شهر کاسه داغ‌تر از آش هستم و معتقدم یک مربی توانمند اصفهانی می‌تواند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

وی تأکید کرد: دوست داریم امثال ابراهیم‌زاده هدایت ذوب‌آهن را بر عهده بگیرند اما گزینش یک مربی، امری چند وجهی است، همچنان که اگر ابتدای فصل با گل‌محمدی به توافق نرسیده بودیم، مورد انتقاد واقع می‌شدیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سرمربی تیمش را تغییر نداده است، یادآور شد: گل‌محمدی پس از بازی با تراکتورسازی، صحبتی با معاون فنی باشگاه داشته و خواستار فسخ قراردادش شده بود اما من با توجه به حاشیه‌هایی که در این بازی رخ داده بود، خواستم تا یحیی از این فضا دور شده و سپس تصمیم‌گیری کند.

آذری متذکر شد: در فصل نخستی که گل‌محمدی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفته بود، پس از نتایج ضعیفی که کسب کرده بود، من متحمل فشار زیادی بودم تا او را اخراج کنم اما مقاومت کردم زیرا می‌خواستم یک کار سازنده انجام دهم و دنبال بهانه‌جویی نبودم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: گل‌محمدی پس از بازی با استقلال یک‌بار دیگر خواستار جدایی شد و در جلسه‌ای که داشتیم، با درخواست خودش از تیم جدا شد و مجتبی حسینی به واسطه تعهدی که داشت، قبول کرد کار گل‌محمدی را ادامه دهد.

وی خاطر نشان کرد: من اگر به یک‌ مربی اعتقاد داشته باشم، پشت سر او می‌ایستم، حسینی توانمندی‌های بالایی دارد که در بازی با فولاد و جام حذفی آن را نشان داد و می‌تواند در آینده نیز توانمندی خود را اثبات کند.

به گفته آذری، سرمربی فعلی تیم ذوب‌آهن، مدرک درجه A آسیا داشته و مشکلی برای همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

این پیش‌کسوت ورزش اصفهان همچنین بیان داشت: البته باید بگویم که من در هیأت مدیره ذوب‌آهن تنها یک رأی دارم و تلاش می‌کنم دیگران را متقاعد کنم.

** ورزشی بودن، شرط مدیریت ورزشی نیست

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص انتخابات هیأت فوتبال استان اصفهان نیز گفت: این انتخابات به صورت قانونی برگزار شد و باید به هراتیان کمک کرد تا بتواند این هیأت را اداره کند.

آذری تصریح کرد: من 35 سال سابقه حضور در ورزش دارم و به این نتیجه رسیدم که ورزشی بودن، شرط لازمی برای مدیریت ورزشی است اما شرط کافی نیست.

وی همچنین پیرامون دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی نیز با بیان اینکه این دیدار باید در زمان مقرر برگزار شود، یادآور شد: باید شرایطی فراهم کرد تا بازیکنان تیم ملی ایران در این مسابقه، فرهنگ عاشورایی را به نمایش بگذارند.

این مقام مسؤول در مورد وضعیت این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به طور حتم در نیم فصل، تیم را تقویت خواهیم کرد تا با آمادگی بیشتری در مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

آذری در پایان مطرح کرد: باید قبول کنیم که هیچ تیمی از ایران، نمی‌تواند قهرمان آسیا شود، مگر اینکه حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها