مسئول بسیج اساتید بوشهر در گفتگو با «بسیج»:
محمد چمکوری گفت: افرادی که دارای روحیه بسیجی هستند می توانند تاثیرگذاری عمده ای در انجام پروژه های بزرگ فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی داشته باشند؛ زیرا بسیجی فردی است که هم شجاعت دارد و هم انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۸۷۲۹۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

محمد چمکوری مسئول بسیج اساتید بوشهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزای بسیج با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی بزرگ و دارای پتانسیل قوی می تواند در همه عرصه ها از جمله عرصه فرهنگی نقش موثری داشته باشد.

وی با اشاره به موفقیت های بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی ادامه داد: بسیج می تواند در همه زمینه ها ورود کند و موفق هم شود. مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که بیشتر کارهای بزرگ را بسیج انجام داده است، لذا افرادی که دارای این روحیه هستند می توانند تاثیرگذاری عمده ای در انجام پروژه های بزرگ فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی داشته باشند؛ زیرا بسیجی فردی است که هم شجاعت دارد و هم انقلابی است.

مسئول بسیج اساتید بوشهر خاطر نشان کرد: انسانی که دارای روحیه انقلابی باشد بسیار شجاع بوده و خسته نمی شود تا زمانی که اهداف انقلاب را محقق کند؛ بسیجی واقعی نیز یک فرد انقلابی است که برای تحقق آرمان های انقلاب و اهداف الهی و اسلام تلاش می کند، بنابراین بسیج پتانسیل بسیار بالایی برای تاثیرگذاری و نقش آفرینی در جامعه دارد.

چمکوری در خاتمه گفت: متاسفانه در برهه ای از زمان از نیروهای انقلابی استفاده نکردند و موجب لطمه های زیادی به کشور شد لذا جا دارد که دولت و مسئولان برای حل مشکلات کشور اقدام جدی کرده و از نیروهای انقلابی در جهت رفع مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی استفاده کنند.

ارسال نظرات