قاضی زاده در گفت و گو با «بسیج»:
دبیر هیئت رئیسه مجلس گفت: وقتی که مقام معظم رهبری بیان می‎کنند که این مسئله روشن نشده، قاعدتا برای ما نیز روشن نگشسته است چراکه هیچ اقدام روشنی برای برخورد با این ماجرا اتفاق نیفتاده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۲۴۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
سید امیر حسین قاضی زاده دبیر هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار  سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بیانات امام خامنه‎ای در خصوص مشخص نشدن مسئله رسیدگی به حقوق‎های نجومی عنوان کرد: وقتی که مقام معظم رهبری بیان می‎کنند که این مسئله روشن نشده، قاعدتا برای ما نیز روشن نشده است چراکه هیچ اقدام روشنی برای برخورد با این ماجرا اتفاق نیفتاده است.

قاضی زاده در ادامه با بیان اینکه اطلاعات مالی، اقتصادی و پرداختی‎های کارکنان دولت در اختیار دولت گفت: این مطالبه همگان از دولت است که چرا به این مسئله رسیدگی نکرده است و باید از دولت پرسید که چرا علی‎رغم اینکه قانون اجازه دریافت چنین حقوق‎های را نمی‎دهد هیچ اقدامی برای برخورد صورت نمی‎گیرد یا اینکه اگر خلاء قانونی وجود دارد تلاش نمی‎کنند تا با پیشنهاد دادن به مجلس این خلاء قانونی برطرف شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: دولتمردان پاسخی به این مطالبه جامعه نمی‎دهند و از پاسخگویی طفره می‎روند و در واقع نه جواب درستی به مردم می‎دهند و نه اقدام درستی انجام می‎دهند چرا که اگر اقدام درستی صورت می‎دادند صدای اعتراض مردم بلند نمی‎شد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس در خصوص توجیهات دولتمردان درباره حقوق‎های نجومی بیان کرد: در این راستا نیز وزیر اقتصاد اخیرا بیان کرده که این پرداخت‎های دولتی قانونی بوده که در جواب باید گفت اگر قانونی هم باشد اما غیرعادلانه است.
ارسال نظرات