خبرهای داغ:
ساداتی نژاد با بیان این که هر چه زمان گذشت پیش بینی رهبر انقلاب با توجه به دشمن شناسی ایشان بیشتر به واقعیت نزدیک شد اظهار کرد: هر چه جلوتر می‌رویم می‌بینیم واقعا برجام عزتی برای ملت ایران نداشت و جز اتلاف زمان و هدر رفتن امکانات و ایجاد محدودیت‌ها به دست نیاوردیم.
کد خبر: ۸۷۸۷۲۲۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده‌ی مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت با اجازه‌ی مقام معظم رهبری در مسیر تحقق برجام تلاش خود را انجام داد تصریح کرد: مهم ترین تذکراتی که رهبر انقلاب در مورد برجام به دولتمردان دادند، در مورد عدم اعتماد و خوش بینی به دشمن بود.

سید جواد ساداتی نژاد خوش بینی دولت به برجام را یادآور شد و بیان کرد: هیچگاه نباید به آمریکا اعتماد کرد زیرا از دشمن به غیر از دشمنی انتظار دیگری وجود ندارد و روی خوش دشمن نشان از ضربه‌زدن است و آمریکا نیز بر دشمنی خود ثبات قدم داشته و آمریکا از برخی رخنه‌های به وجود آمده برای نفوذ استفاده کرده تا بتواند از این طریق به ما ضربه بزند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در مورد تمدید 10 ساله تحریم‌ها علیه ایران اظهار کرد: تمدید تحریم 10 ساله نشان‌دهنده ثبات قدم آمریکا در بدعهدی با جمهوری اسلامی ایران است و نشان‌ می دهد که آمریکا هنوز دشمن شماره یک ایران است.

وی با بیان این که بسیاری از آن چه شهدای هسته‌ای برای آن زحمت کشیدند، امروز از دست ما رفته و یکی از ابزارهای قدرتمند جمهوری اسلامی در موضوع هسته‌ای ناکارآمد شده است خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در مقابل بدعهدی آمریکا و نقض برجام می‌ایستد زیرا نمایندگان برخاسته از مردم هستند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تکلیف برجام را یکسره دانست و خاطرنشان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد لزوم تکیه به توان داخلی و اتکا به ظرفیت‌های درونی کشور و دنبال کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی بسیار حیاتی است و پس از پشت سر گذاشتن آزمون و تجربه‌ی بزرگ برجام نباید هیچ گونه اعتمادی به دشمن داشت، زیرا دشمن در تمام حرکات خود به دنبال نفوذ و ضربه زدن است.

این نماینده مجلس دهم با بیان این که هر چه زمان گذشت پیش بینی رهبر انقلاب با توجه به دشمن شناسی ایشان بیشتر به واقعیت نزدیک شد اظهار کرد: هر چه جلوتر می‌رویم می‌بینیم واقعا برجام عزتی برای ملت ایران به دنبال نیاورد و جز اتلاف زمان و هدر رفتن امکانات و ایجاد محدودیت‌ها به دست نیاوردیم.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس تکیه به بیانات مقام معظم رهبری و عمل به مطالبات ایشان را راه رهایی از مشکلات کشور خواند و عنوان کرد: غرب، برجام را برای کنترل ایران تهیه و تنظیم کرده و از آن به عنوان یک ابزار استفاده می‌کند تا قدرت جمهوری اسلامی را سرکوب کنند و زمانی که انقضای برجام به پایان برسد، آن را کنار می‌گذارند؛ بنابراین باید بدون ذوق زدگی و منطق رو به جلو حرکت کرده و با موضوعات برخورد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها