مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: 16آذر برگ زرینی در پرونده دانشجویان انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۸۷۲۰۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب ،گفت: در دین اسلام روی موضوع علم و عالم تاکیدات فراوانی شده است تا به آنجایی که در قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) نمونه هایی از این تاکیدات به چشم می خورد.

حجت الاسلام عظمتی افزود: در هر جامعه ای یکی از ارکان قدرت ان جامعه علما و دانشجویان و دانشمندان ان جامعه هستند که این سرمایه انسانی هر ملت محسوب می شودکه می توانند موجب ایجاد وقایع بزرگی اعم از مثبت و منفی در هر جامعه ای شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: در کشور ما هم دانشجویان و طلاب علوم حوزوی این سرمایه ارزشمند را تشکیل داده اند ولی هنگامی این دو قشر می توانندبه وقایع مثبت دست پیدا کنند که با بصیرت و روحیه انقلابی اقدام کنند و همین امر باعث شد 16 آذر سال 1332 برگ زرینی در پرونده دانشجویان انقلابی قرار دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: هنگامی که به کلام معظم رهبری دقت می کنیم می بینیم که آرمانخواهی،استکبارستیزی،بصیرت،روحیه انقلابی،احساس مسئولیت از جله توصیه های این استاد ارزشمند است به شاگران،چرا که این خصوصیات است که هویت اسلامی انقلابی را برای دانشجویان پدید می آورد و اگر دانشجویان ما هویت خود را از دست بدهند دیگر جایی برای علم و پیشرفت کشور باقی نمی ماند.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات