با حضور رئیس پلیس فتای شاهرود

برگزاری کارگاه مادرانه پایگاه بسیج جامعه زنان حضرت زهرا(س) روستای مغان

کارگاه مادرانه با حضور رئیس پلیس فتای شهرستان شاهرود در پایگاه حضرت زهرا(س) بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۶۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه حضرت زهرا(س) حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س)، کارگاه مادرانه با حضور رئیس پلیس فتای شهرستان شاهرود در محل پایگاه بسیج روستای مغان شاهرود برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی با موضوع تهدیدات و آسیب های شبکه های اجتماعی و ماهواره و فضای مجازی در خانواده ها برگزار شد، سرگرد گیلانی رئیس پلیس فتای شهرستان شاهرود در این کارگاه آموزشی با تاکید بر مراقبت از فرزندان در برابر تهدیدات نرم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلفن همراه گفت: بیشترین جرائم در فضای سایبر و مجازی از روی غفلت و بی اطلاعی و سادگی افراد و آشنا نبودن به این وسایل و نرم افزارها اتفاق می افتد و باید مادران در این زمینه آگاهی لازم را داشته و به فرزندان خود منتقل کنند.

وی افزود: دشمنان و معاندان نظام امروز تمرکز خود را بر روی وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی گذاشته و از این طریق تلاش دارند به نظام و جوانان و خانواده ها ضربه بزنند و با استفاده از افکار و اعتقادات به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

گیلانی ادامه داد: تلاش دشمنان در برهه کنونی بر هم زدن بنیان خانواده هاست و این کار را با شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی و القاء موارد گوناگون در این زمینه دنبال می کنند و باید بسیار مادران گرامی مراقب باشند که با دست خود خانواده را به سمت فروپاشی نبرند و بر فرزندان خود کنترل لازم را در این فضا داشته باشید چرا که این فضا یک فضای باز و بدون هیچ محدودیت است و فرزندان شما می توانند هر کجا که بخواهند در این فضا رفته بدون محدویت و فیلتری و این بسیار آسیب زا و خطرناک است.

در پایان این کارگاه جلسه پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات مطروحه برگزار شد که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار