سرهنگ رضا لعلی در جمع کاربران رسانه استان های کشور:
سرهنگ " لعلی" در جمع کارشناسان رسانه استان های کشور، تسلط بر استفاده از امکانات بروز و اشراف به اهمیت روابط عمومی و توجه ویژه به پایگاه های بسیج را مهم ترین دستاورد و خروجی این کارگاه ها معرفی کرد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۸۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،سرهنگ رضا لعلی جانشین سازمان بسیج مساجد و محلات ضمن  تبریک حلول ماه ربیع الاول و خیر مقدم به کاربران و رسانه های استانی، نشر فعالیت های حوزه ها و پایگاه های بسیج و ایجاد هماهنگی و هم افزایی مناسب در استفاده از فضای مجازی برای انتشار فعالیت های رده های بسیج را وظیفه این ارگان عنوان کرد.

 وی افزایش تسلط به استفاده از امکانات بروز و اشراف به اهمیت روابط عمومی و توجه ویژه به پایگاه های بسیج  را مهم ترین دستاورد و خروجی این کارگاه ها دانست و گفت: "باید بتوانیم از بستر فضای مجازی برای انتشار فعالیت های رده های بسیج به نفع این سازمان بهره بگیریم لذا برگزاری این پایگاه ها از این حیث اهمیت دارد".
 
 

 
لعلی حضورنیروی کارآمد وهمکاران با دقت و روحیه قوی در فضای مجازی را الزامی خواند تا با فراگیری مطالب وطراحی مناسب پورتال استانی بتوانند عملکرد رده های بسیج را به خوبی منعکس نمایند و از فضای مجازی به نفع بسیج و تقویت دین و اعتقادات و تحکیم نظام اسلامی بهره گیری نمایند.

وی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت هایی در سطح استان ها و در بخش های مختلف انجام می شود که جایی مطرح نمی شود و دیگران در جریان امر قرار نمی گیرند، گفت: "انتظار می رود که این نقیصه بعد از برگزاری این کارگاه ها برطرف گردد و پورتال جدید بسیج که به سه زبان خواهد بود بتواند اهداف متعالی تری را دنبال کند". 
ارسال نظرات