مهدی جعفری پور از خریداری و نصب دوربین های مدار بسته در تقاطع و اماکن عمومی سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۶۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، میدان دفاع مقدس،میدان نماز،میدان امام علی رضوانشهر، تقاطع خیابان شهید صدوقی فیروزآباد ،شهرک صنعتی نیکو،پارک بزرگ شهر، ساختمان عمران و انبار شهرداری در بلوار دانشگاه محلی هایی هستند که مهدی جعفری پور از نصب دوربین در آنها اشاره کرد.

شهردار اشکذر با بیان اینکه نصب دوربین در معابر سطح شهر اشکذر اقدامی موثر در راستای امنیت شهر است عنوان کرد:کنترل ترافیک و افزایش امنیت،گستردگی پهنه نظارت و ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز از مزیت های نصب این دوربین ها می باشد که به ایجاد شرایط ایمن تر در شهرکمک می کند.

وی مرحله نخست اجرای این طرح را نصب دوربین در ورودی و هسته مرکزی شهر دانست و خاطر نشان کرد:میدان دفاع مقدس،میدان نماز،میدان امام علی رضوانشهر، تقاطع خیابان شهید صدوقی فیروزآباد ،شهرک صنعتی نیکو،پارک بزرگ شهر، ساختمان عمران و انبار شهرداری در بلوار دانشگاه محلی هایی هستند که نصب دوربین آنها صورت گرفته و در حال حاضر ضبط تصاویر در محل مانیتورینگ حراست شهرداری قابل کنترل می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقع جرائم در سطح شهر اجرا شده است که جهت تکمیل آن نیازمند صرف اعتبارات بیشتر و همکاری مسئولان مرتبط این امر می باشد.



ارسال نظرات