رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز خبر داد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز از فعالیت افزون بر 50 نویسنده در این شهرستان خبر داد که در سال های اخیر افزون بر 100 عنوان کتاب منتشر کرده اند.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۶۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سید رضا آقایی افزود: نویسندگان مهریزی که برخی در این شهرستان و تعدادی در سایر استان ها حضور دارند تاکنون برحسب ضرورت نسبت به تالیف این تعداد عنوان کتاب اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: کتاب های نویسندگان مهریزی در موضوع های مختلف فرهنگی ، هنری ، ادبی ، مذهبی و اجتماعی است که با شمارگان زیاد چاپ و تاکنون بارها چاپ و بین مردم و علاقمندان توزیع شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهریز گفت: استقبال مردم و جوانان از کتاب های نویسندگان این شهرستان خیلی خوب است و تاکنون برای معرفی آنها فعالیت های خوبی انجام گرفته است.

آقایی گفت: برپایی نمایشگاه های کتاب و معرفی نویسندگان در بین اقشار مختلف مردم در سال های اخیر با حمایت و همراهی دستگاه های اجرایی انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: دولت از نویسندگان کتاب های مختلف در شهرستان حمایت می کند و برای گسترش برنامه های این حوزه مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: تمام نویسندگان این شهرستان که در سایر مناطق و استان ها هستند برای زیرپوشش قرار گرفتن فعالیت ها اعلام آمادگی کنند.

آقایی گفت: این اداره با تمام امکانات برای تامین نیازهای نویسندگان و معرفی آثار آنها فعالیت خواهد داشت و این عمل را برای گسترش فرهنگ مطالعه بسبار ضروری و مفید می داند.

ارسال نظرات