دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با ناصر الشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۴۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از خانه ملت، ناصر الشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران عصر امروز یکشنبه 14 آذرماه 95 با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به سیاست کشورمان در جهت تقویت تعاملات دوستانه با کشورها گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران توسعه و گسترش همه‌جانبه همکاری‌های برادرانه با همه کشورها و به‌ویژه کشورهای اسلامی و همسایگان است اما رژیم اشغالگر قدس از نطفه نامشروع است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل، از ایجاد شکاف در جهان اسلام در خصوص مسئله فلسطین انتقاد کرد و گفت: باید جهان اسلام در قضیه فلسطین موضع مشترک اتخاذ کنند چراکه مسئله فلسطین، مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است.

وی تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد رابطه با برخی کشورهای اسلامی و عربی را به ضرر منطقه و تل‌آویو را ریشه اصلی ناامنی‌ها در منطقه خواند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در همین راستا به برگزاری کنفرانس حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آینده اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به حمایت و پشتیبانی خود از مردم و مبارزان فلسطینی ادامه خواهد داد.

امیرعبداللهیان رابطه برخی کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی را مغایر اصول اسلامی خواند.

در ادامه این دیدار، ناصر الشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تأکید بر حمایت‌های سیاسی، معنوی و مادی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین تصریح کرد: باید مشکلات منطقه به‌سرعت حل شود و همه توان ما صرف مبارزه با دشمن اصلی امت اسلامی شود.

وی با اشاره به اینکه قدس جزئی از عقیده و شرع اسلامی است، خاطرنشان ساخت: ملت فلسطین همیشه برای مقابله با این رژیم جعلی آماده است و لحظه‌ای از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.

ابوشریف در ادامه ضمن تشریح اوضاع در کرانه باختری، به وجود 630 ایست بازرسی در کرانه باختری اشاره کرد و گفت: جای تأسف است که منطقه قدس از کرانه باختری جدا شده و با مجوز می‌توان تردد کرد اما این وضع تغییر خواهد کرد.

وی افزود: فلسطین از همه طرف مورد هجمه قرار گرفته است اما مقاومت بیش از هفت دهه مردم فلسطین آینده روشنی را برای سرزمین ما و قدس شریف رقم خواهد زد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران از نقش اساسی و محوری مقام معظم رهبری در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات