خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری از نورانی شدن ورودی روستای قمصر خبر داد .
کد خبر: ۸۷۸۷۰۲۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی هایی که در فرمانداری ری صورت گرفته است قرار است سفرهای دوره ای خود را به بخش های مختلف شهرستان از جمله بخش کهریزک و روستاهای اطراف آن آغاز نماییم .

وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات بخش های مختلف شهرستان مورد بررسی قرار خواهند گرفت، افزود: در طی بازدید در سفرهایی که خواهیم داشت اساسی ترین مشکلات و مسائل شهرها و روستاها مورد بررسی قرار می گیرند و پس از بازدید جلسات مشترکی را کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان تشکیل خواهد تا در رفع نواقص عمل کنیم .

دکتر جمالی پور روشنایی ورودی روستای قمصر را یکی از مهمترین مشکلات در بخش کهریزک خواند و گفت: توسعه راه و روشنایی ورودی روستای قمصر که در حریم شهرداری باقرشهر قرار گرفته است یکی از مشکلات مهم و اساسی است که خطر جانی برای مردم دارد و با یاری خدا در اسرع وقت در صدد رفع این مشکل بر می آییم .

لازم به ذکر است ؛ ورودی روستای قمصر در تاریکی کامل به سر می برد که تردد در این روستا در شب به سختی انجام می شود و تا کنون بیش از ۵ نفر از شهروندان عزیز در اثر تاریکی مسیر راه این روستا جان سپرده اند .

 

ارسال نظرات