فرماندهان ،مسئولان، بسیجیان موفق، سایت های خبری فعال و رده های برتر بسیج دومین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۰۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
دومین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام حسینی صدر، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، فرماندهان برتر نواحی استان و بسیجیان صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد.

 در این جشنواره 70 نفر از فرماندهان ،مسئولان، بسیجیان، سایت های خبری فعال و رده های برتر بسیج  تجلیل شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمددر این جشنواره با تبریک ماه ربیع الاول گفت: نیروهای یگان‌های مختلف سپاه پاسداران تلاش دارند که وظایف محوله را بطور شایسته انجام دهند.

سردار یدالله بوعلی، اشراف بر امور را در رده‌های مختلف سپاه مهم دانست و افزود: اشراف داشتن وابسته به آمار نیست بلکه باید برنامه‌های اجرایی بطور واقعی اثرگذار باشند.

وی تاکید کرد که نیروهای سپاه باید براساس برنامه ریزی تلاش کنند وظایف خود را بدرستی انجام دهند تا اهداف سازمانی حاصل شود.

بوعلی گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در بازه‌های زمانی از عملکرد نیروها ارزیابی صورت می‌گیرد و یگان‌های موفق تجلیل می شوند.

وی با اشاره به کار اعتقادی در مجموعه سپاه پاسداران برای رسیدن به موفقیت بیشتر، گفت: نیروهای استان در ناحیه دانشجویی و اردوهای جهادی رتبه‌های دوم و سوم کشوری را کسب کرده‌اند که در تهران از آنها تجلیل شد.

بوعلی برگزاری جشنواره مالک اشتر را بهانه‌ای برای رقابت بیشتر رده‌های مختلف سپاه پاسداران ذکر کرد و گفت: سال گذشته جشنواره مالک اشتر در استان برگزار شد و امسال نیز دومین دوره ان برگزار شد که امیدواریم شاهد رشد و تعالی معنوی در سپاه باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز بحث اشراف در رده‌های سپاه را مهم ارزیابی کرد. 

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر گفت: آموزش، کنترل و رصد عملکرد نیروهای سپاه فتح باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات