خبرهای داغ:
تصادف عصر امروز پراید و نیسان در جاده کم عرض هرند-کوهپایه سه کشته و یک زخمی برجا گذاشت.
کد خبر: ۸۷۸۷۰۰۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، عصر امروز در اثر برخورد یک دستگاه پراید با نیسان در جاده هرند به کوهپایه سه نفر فوت شده و یک مصدوم برجا ماند.

این تصادف به صورت رخ به رخ صورت گرفت و با توجه به اینکه این جاده یک بانده و دوطرفه است، میزان خطرپذیری در حوادث به نوعی بیشتر است و می طلبد تسریع در تکمیل جاده مد نظر قرار گیرد.

در حالی که پنج کیلومتر این جاده از پل راه آهن تا شهر هرند دو بانده شد ولی ۱۰ کیلومتر دیگر جاده هرند –کوهپایه در مرحله زیرساخت است و هنوز تکمیل نشده است.

این جاده یکی از جاده‌های پر خطر اصفهان به شمار می‌رود و به دلیل تصادفات قابل توجهی که در آن صورت می‌گیرد، به عنوان جاده مرگ شناخته می‌شود.

صبح که با انباشتی از امید و آرزو، خانه و فرزندان خود را در پی لقمه ای نان و پیگیر کارهایمان ترک می کنیم، حوادث و اتفاقات بالقوه ای ما را در برمی گیرند و مثل یک نارنجک عمل نکرده از دم در خانه تا­ مقصد و محیط کار ما را همراهی می کنند و ممکن است برخی از این حوادث بالقوه به بالفعل تبدیل و خانواده ای و حتی شهری عزادار شوند.

شهردار هرند طی تماس تلفنی به خبرنگار ما گفت: از زمانی که قسمتی از جاده تکمیل شد، شاهد هیچ حادثه ای نبودیم ولی متاسفانه بخش باقی مانده این جاده هنوز شاهد قربانی گرفتن است.

حمید شهبازی با تشکر از پیمانکار پروژه در زیرسازی ۱۰ کیلومتر دیگر جاده هرند به کوهپایه و همچنین همت راه و شهرسازی در تکمیل آن، افزود: در اوضاع نامطلوب اقتصادی با تلاش شبانه روزی در چندماه آینده شاهد تکمیل جاده هستیم و امیدواریم شاهد این گونه حوادث نباشیم.

بار دیگر از مسئولان راه و شهرسازی درخواست، توجه حداکثری به دوبانده کردن ۱۰ کیلومتر باقی مانده جاده هرند به کوهپایه را داریم تا بتوان آرامش نسبی در عبور و مرور خودروها از این جاده را به مسافران هدیه داد.

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که رانندگان باید به قوانین احترام گذاشته و به واسطه عدم رعایت قوانین رانندگی و سبقت های نابجا در جاده های کم عرض و نا ایمن، تصادفاتی دردناک را برای خود و طرف مقابل به بار نیاورند.

و این بود نتیجه، همدستی رانندگان در عدم رعایت قوانین رانندگی و همچنین جاده ای که خطرآفرینی اش تیتر رسانه ها شد……


ارسال نظرات
آخرین اخبار