باید بیش از پیش از ظرفیت‌های بخش گردشگری در ایجاد و گسترش اشتغال در شهرستان خرم دره استفاده شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۴۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار خرم دره در دیدار با رئیس اتاق اصناف و هیات رییسه اتحادیه‌های صنفی شهرستان با تاکید بر ضرورت توسعه اقتصادی شهرستان گفت: اصناف و بازاریان نقش بسزایی در رونق اقتصادی شهرستان ایفا می کنند که باید حمایت‌های لازم از آنها صورت گیرد.

حجت محمدی با بیان این‌که اصناف باید در انجام کارهای خود از روزمرگی پرهیز کنند افزود: بازاریان شهرستان باید تلاش کنند با "مشتری‌مداری" و "اخلاق‌مداری" تمایل شهروندان به خرید از بازار داخلی خرم‌دره را افزایش دهند.

وی با اشاره به تولید محصولاتی مانند کشمش و حبوبات در شهرستان خرم دره، جای خالی صنایع تبدیلی در فرآوری این قبیل محصولات را درشهرستان محسوس دانست و با تأکید بر ضرورت تشکیل تعاونی در حوزه های گوناگون از جمله کشاورزی و صنعت ،اظهار داشت: با تشکیل تعاونی های هرچند کوچک می‌توان دست به اقدامات بزرگ زد.

محمدی بسته بندی مناسب را در جذب مشتری مهم دانسته و افزود: هر چه محصولات در بسته بندی مناسبی ارائه شود استقبال مردم از آنها افزایش می یابد که این امر نیز به نوبه خود توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره بیکاری را یکی از دغدغه های اصلی مردم این شهرستان عنوان کرده و افزود: اکثر صاحبان صنایع در شهرستان خرم‌دره افراد غیربومی هستند که باید تلاش کنیم سرمایه گذاران بومی برای سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف تشویق شوند و نیز باید از ظرفیت بخش های مختلف نظیر گردشگری در شهرستان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را راهکار اصلی برای حل مشکل بیکاری جوانان و افراد جویای کار در این شهرستان دانسته و یادآورشد: از سرمایه‌گذاران که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان را داشته باشند در کلیه مراحل حمایت‌های لازم به عمل خواهد.

در ادامه این دیدار نیز اشرفی رئیس اتاق اصناف شهرستان ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان خرم‌دره ابراز امیدواری کرد رشد و توسعه شهرستان خرم دره شتاب بیشتری یافته و در حل مشلات بازار این شهرستان نیز قدم‌های مثبتی برداشته شود.

ارسال نظرات