فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دانشجوی انقلابی باید منتشرکننده پیام امیدواری در جامعه باشد، گفت: جوانان انقلابی با همان روحیه خود که توانستند فتنه 88 را برچینند باید امروز نیز مراقبت از جریان نفاق و نفوذی‌ها را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۲۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در گردهمایی انقلابیون جوان که در دانشگاه ارومیه برگزار گردید با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: 16 آدز نماد استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، آرمان خواهی و تسلیم نشدن در مقابل دشمن است و دانشجوی انقلابی حاوی پیام امیدواری برای دوستان و ناامیدی برای دشمنان است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک رستاخیز بود و جریان واقعی و حقیقی انقلاب و آن مردادم مرد با رهبری امام عزیز این رستاخیز را ایجاد و بر علیه مستکبرین قیام کردند.

وی تصریح کرد: جریان اصیل انقلاب که در راس آن دانشجویان هم حضور داشتند به دور از شعار زدگی و در میدان عمل از جمله دفاع مقدس، جهادسازندگی و تهاجم فرهنگی ایستادگی کردند و علی رغم عقب نشینی خیلی ها ایستادند.

خرّم افزود: جوان انقلابی کسی است که فتنه 88 را بر کام دشمن تلخ کرد و همچنان در جبهه مقاومت می درخشد.

فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد: در کنار جریان انقلابی جریان موسوم به اشرافی گری و تجمل پرست نیز وجود دارد که نه حاضر است برای انقلاب هزینه بدهد و نه از خواب ناز بیدار شود و این جریان زمانی که جوان های کشور در جبهه خون می دادند در مناطق خوش آب و هوای کشور گوشت شکار می خوردند.

خرّم جریان مرعوب و ترسو را دیگر جریان کشور دانست و اضافه کرد: خطرناک ترین جریان سیاسی که همچنان مشغول خدعه و نیرگ است جریان نفاق می باشد که مقام معظم رهبری از روز اول نسبت به این جریان هشدار می داد.

وی یادآور شد: امروز باز هم شاهد آن هستیم که جریان جریان نفاق یا همان نفوذی وارد بدنه انقلابی کشور شده و درصدد براندازی و تضعیف روحیه انقلابی است.

فرمانده سپاه شهدا با انتقاد از غفلت مسئولین از سرمایه های اجتماعی یادآور شد: ما مذاکره کردیم که استکبارستیزی را به نمایش بگذاریم تا وحدت را نشان دهیم تا خلاقیت و تفکر و ایده جوانان را اثبات کنیم اما شاهد آن هستیم سرمایه های کشور ما ارزان فروخته شدند.

ارسال نظرات