قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: گسترش فرهنگ خیر و احسان از تکالیف مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با کمک آحاد جامعه این وظیفه تحقق می یابد.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۲۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید منصور برقعی در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و اسبق کمیته امداد امام خمینی ره ارومیه؛ توانمندسازی مدد جویان را از اولویت های نخست کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: اصلی ترین فعالیت این نهاد متمرکز بر توانمندسازی و توسعه روحیه کار تلاش و خودباوری در بین مدد جویان است تا با استفاده از ظرفیت های موجود و ایجاد زمینه های اشتغال در رفع نیازها و مشکلات خود نقش مهمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد بابیستی با اقتضاعات انقلابی و نهادی خود اداره شود گفت: یکی از این اقتضائات نیز خدمتگذاری بدون منت برای مدد جویان است و در این راستا نیز گسترش فرهنگ خیر و احسان از تکالیف و وظایف مهم کمیته امداد امام خمینی ره محسوب می شود که با کمک آحاد جامعه این وظیفه تحقق می یابد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اقتضای دیگر این نهاد انقلابی را خلاق بودن برشمرد و افزود: کمیته امداد بایستی در این زمینه نیز به اقتضای روحیه نهادی و انقلابی خود خط شکن بوده و افق های تازه ای برای خیر و انفاق ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در این راستا نیز استعدادهای درونی افراد مستعد کار بایستی در راستای ایجاد تقویت خودباوری به سمت توانمندسازی هدایت شود.

برقعی با اشاره به برگزاری انتخابات مختلف در کشور گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) حداکثر انفتاح همه دستگاه ها را دارد اما اینکه بخواهد تحت تاثیر کسی یا جریانی باشد اشتباه است و جز خطوط قرمز ما می باشد.

وی صلاحیت دینی و عملکردی را معیار انتخاب افراد در این نهاد عنوان کرد و افزود: این جز خطوط قرمز ما است که متاثر از عواملی جز صلاحیت ذاتی، تقوا و علمی در تعیین مسولین و انتصابات خود در نظر داشته باشیم.

لازم به ذکر است: سهندی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان آذربایجان غربی با حکم مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد منصوب و از تلاش‌های حسین زاده مدیرکل پیشین این نهاد قدردانی و وی به مقام بازنشستگی نایل شد.

ارسال نظرات