رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

ارائه خدمات28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب العبور استان زنجان به طور شبانه

در حال حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب العبور استان زنجان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۱۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بارش باران موجب ریزش کوه در جاده زنجان - ماهنشان، گردنه اندآباد شده است و نیروهای راهداری هم اکنون در حال پاکسازی آن هستند.

محمد امینی افزود: بارش برف و باران از روز پنجشنبه در استان زنجان آغاز شده و هم اکنون بارش باران ادامه دارد، این بارش ها موجب ریزش کوه گردنه اندآباد ماهنشان شد که تلفات و خسارت های جانی و اقتصادی نداشته است.

وی تاکید کرد: هم اکنون مسیر ریزش کوه با تلاش نیروهای راهداری و دستگاه های سبک و سنگین در دست پاکسازی قرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اینک بارش باران در همه مسیرهای اصلی و فرعی استان زنجان جریان دارد و سطح همه جاده ها لغزنده است.

امینی تاکید کرد: هم اکنون اتوبان زنجان - قزوین کیلومتر 60 و جاده ترانزیت زنجان - خرمدره - تاکستان همین کیلومتر پوشیده از مه و کاهش دید افقی رانندگان عبوری از 2 مسیر را موجب شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با جریان داشتن بادهای شدید و لغزنده بودن سطح جاده های استان زنجان، تردد با رعایت نکات ایمنی امکانپذیر است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک مجهز کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

امینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

ارسال نظرات