مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء به دسیسه های دشمنان در اختلاف افکنی بین نیروهای خودی اشاره کرد و گفت: دشمن امروز با هدف اختلاف افکنی و نابودی اسلام به صحنه آمده و تبیین وضعیت زمان، رسالت اصلی نیروهای انقلابی می باشد.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۱۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست شبکه فرهنگیاران همسران پاسداران در ارومیه بر لزوم مدیریت جلسات خواهران و هیئت های مذهبی خانگی برای جلوگیری از اشاعه خرافات و تحریفات در دین تاکید کرد.

حجت الاسلام نجنقلی زاده سرایی شناخت را ابزار دقیق بصیرت و هوشیاری عنوان کرد و عدم توجه به این شناخت را باعث شکست دانست.

وی به تاثیر گذاری شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: امروزه کاربران فضای مجازی بیشتر جوانان مجامع اسلامی هستند و تعداد زیاد این کاربران نسبت به رسانه ملی اهمیت توجه بیشتر به این فضا را مشخص می کند.

سرایی در بخش دیگری از سخنان خود به ترویج شیعه لندنی اشاره و خاطر نشان کرد: تیر سه شعبه دشمن به سمت فرهنگ شیعه و عاشورا نشانه رفته است و اشاعه شیعه لندنی در مقابل شیعه حقیقی با هدف تخریب فرهنگ عاشورا و شهادت توسط انگلستان خبیث راه اندازی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به تحولات منطقه ای اشاره کرد و درگیری های ایجاد شده را وسیله ای برای به چالش کشیدن دنیای اسلام و رسیدن آمریکای جنایتکار و هم پیمانانشان به اهداف پلید خود عنوان کرد.

حجت الاسلام سرایی رسالت پاسداری را ادامه راه شهیدان دانست و گفت: همسران پاسداران ترسیم کننده راه شهداء و پاسدارانند و می توانند پاسداران انقلاب اسلامی را که مدافعان اسلام ناب و حریم اهل بیت(ع) هستند را یاری نموده و تاثیر زیادی در ترویج فرهنگ شهادت و عاشورا در جامعه داشته باشند.

در ابتدای این نشست خواهر پاسدار فاطمه فیضی مسئول فرهنگی خانواده سپاه شهداء گزارشی از عملکرد برنامه های فرهنگی خانواده که از اول سال 95 اجرا گردیده است را ارائه نمود.

ارسال نظرات