دبیرکل حزب مردمی اصلاحات یکی از دلایل اصلی مشکلات کشور را مدیریت ناصحیح و عدم نظارت عنوان کرد و گفت: مسئولان خود را به خواب خرگوشی زده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۶۹۰۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات عصر امروز (یکشنبه) در سومین کنگره حزب متبوع خود اظهار داشت: بعد از اینکه بنده از حزب همبستگی جدا شدم در این فکر افتادم که ما نیاز به حزبی داریم که پایه‌های آن از مردم باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت حزبی در ایران بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، گفت: متاسفانه در کشور ما از رئیس‌جمهور و دیگر مقامات عالی‌رتبه نظام حزب را قبول ندارند در حالی که احزاب از رکن‌های جمهوریت یک نظام و مردم‌سالاری هستند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: حزب مردم اصلاحات در انتخابات‌های مختلف حضور پررنگی داشته است و در 28 استان کشور دارای دفاتر است.

وی به روزنامه صدای اصلاحات نیز اشاره و بیان کرد: روزنامه صدای اصلاحات در 80 شهر و استان مختلف توزیع می‌شود.

وی درباره شرایط کشور نیز با تاکید براینکه ما غمگین‌ترین مردم دنیا هستیم، گفت: امروز کشور در مسیر بسیار سختی قرار گرفته که علی‌رغم همه پوشش‌ها مشکلات بسیاری گریبانگیر ما است. به گونه‌ای که فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم را سخت تحت فشار قرار داده است.

فومنی با طرح این پرسش که با این اوضاع ایران می‌خواهد به کجا برسد، اظهار داشت: مسئولان ما یا خوابند یا خود را به خواب خرگوشی زده‌اند. ما باید با برجام معیشت و سفره‌های مردم چه کار کنیم.

وی با تاکید براینکه با این شرایط بهتر است روحانی یک دوره دیگر هم رئیس‌جمهور باشد، گفت: به نظرم اصلا انتخابات برگزار نشود. روحانی یک بار دیگر رئیس‌جمهور بشود چراکه اگر معتقد به دموکراسی هستید باید شرایط رقابت را مهیا کنیم و اجازه بدهیم افراد دیگری نیز در رقابت‌ها حضور یابند.

به اعتقاد دبیرکل حزب مردمی اصلاحات مدیریت ناصحیح و عدم نظارت دلیل بسیاری از مشکلات کشور است و اگر آقایان احمدی‌نژاد و روحانی درست عمل می‌کردند وضعیت کشور این گونه نبود.
ارسال نظرات