فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: اقتدار ملت ایران برگرفته از خون پاک شهدایی است که استوار در برابر دشمنان ایستادند و خون خود را نثار آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۸۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذر سالاری ظهر امروز در جمع بسیجیان مناطق روستایی شهرستان بندرعباس اظهار کرد: مصاف جبهه کفر با جبهه اسلام از زمان شکل‌گیری حکومت اسلامی از سوی رسول مکرم اسلام تا به امروز جریان داشته است و به مدد الهی نیز همواره جبهه اسلام با پیروزی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه از زمان وقوع انقلاب اسلامی نیز تاکنون دشمنی‌های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار وجود داشته است، افزود: نظام سلطه منافع استکباری خویش را با وجود جمهوری اسلامی ایران غیرقابل تحقق می‌بیند و لذا به هر شکل به دنبال ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس خاطرنشان کرد: هنوز انقلاب اسلامی قوام نیافته بود که آمریکایی‌ها به تحریک رژیم بعثی عراق، جنگ تمام عیاری را بر علیه ملت ایران به راه انداختند تا ریشه انقلاب اسلامی را براندازند اما با مقاومت یکپارچه ملت ایران و ایستادگی همه‌جانبه مردم مواجه شدند و راه به جایی نبردند.

سالاری اضافه کرد: خون‌هایی که در راه عزت و افتخار ایران اسلامی فدا شد موجب گشت که اکنون ایران اسلامی کانون ثبات و اقتدار در سطح منطقه و جهان باشد و هیچ معادله‌ای در منطقه بدون مشارکت فعالانه ایران قابل حل نیست و لذا این اقتدار حاصل همان جانفشانی‌های شهدا در دفاع مقدس است.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در حوزه پیرامونی خود در سطح منطقه، عنوان کرد: تنها کشوری که توانسته با اتکای به توان داخلی خود در حوزه نظامی به جایگاه بالایی از بازدارندگی دست پیدا کند، ایران اسلامی است که این توان و این جایگاه را مدیون رهبری‌های هوشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ادامه داد: عزم ملت ایران در دست‌یابی به قله‌های پیشرفت در جهان امروز جزم و جدی است و باید هر فرد در جامعه با احساس مسؤولیت نسبت به نقش خویش در این راه، با صداقت و پاکدستی گام برداشته و همه ما باید خودمان را مدیون خون پاک شهدا بدانیم.

سالاری از تک تک بسیجیان خواست تا با دقت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در حوزه مسائل گوناگون در کشور پیگیری کنند و با بصیرت انقلابی خود در هر جایگاهی نسبت به تحقق این فرامین که همانا برگرفته از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، همت کنند چرا که بنا به وصیت شهدا تا مادامی که بر مدار ولایت باقی بمانیم، هیچ دشمنی قادر به ضربه زدن به ما نیست.

وی همچنین تصریح کرد: نگاه بسیاری از ملت‌های منطقه به ملت ایران است و در موضوع سوریه و عراق نیز اگر ایران وارد میدان نمی‌شد بدون شک معادلات منطقه به نفع تروریست‌ها و حامیانش پیش می‌رفت و اکنون امنیت ملی ما در معرض خطر قرار می‌گرفت اما با دوراندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با شجاعت و فداکاری شهدا و مدافعان حرم شاهد نابودی تروریست‌ها و پیروزی کامل جبهه اسلام هستیم.
ارسال نظرات