مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برپایی 27 موکب و پایگاه برای ارائه خدمات به زائران رضوی خبر داد و گفت: طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی در سمنان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۸۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
به گزارش ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی امروز به مناسبت دهه وقف اظهار داشت: اهم برنامه‌های دهه وقف در سمنان شامل دیدار با مسؤولان استان و شهرستان‌ها توسط رؤسای ادارات و به‌ویژه دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان بود که امروز انجام شد.

وی دیدار یا استاندار سمنان، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و... را از دیگر برنامه‌های دهه وقف در سمنان بیان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که امسال شروع کردیم، برپایی 27 موکب و پایگاه برای ارائه خدمات به زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) در قالب طرح میقات الرضا (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی در این استان خبر داد و گفت: مراسم لبیک یا رسول‌الله (ص) و آیین خطبه‌خوانی نیز در روز 28 صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در جوار بقاع متبرکه استان در قالب ویژه‌برنامه شهادت امام رضا (ع) در جوار بقاع متبرکه برگزار شد و به پخش صلوات خاصه آن حضرت در جوار بقاع شاخص پرداختیم.

واحدی افزود: در دهه وقف، فرصت خوبی فراهم شده است تا همه خیران و هر کسی با هر توان مالی که دارد، بتواند بیاید و از این فرصت استفاده کند و خودش را به‌عنوان یکی از واقفان جاودانه سازد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: افراد می‌توانند پرونده صالح خود را تا روز قیامت مفتوح نگه دارند؛ در دهه وقف همچنین افتتاح همزمان پروژه‌هایی که به مرحله نهایی رسیده و تعدادشان نیز 13 پروژه است، خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها