خبرهای داغ:
مجتبی شورزاده ارگ مسئول بسيج دانشجويي شهرستان جاجرم در آستانه روز دانشجو ضمن بزرگداشت روز دانشجو و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو و امام شهيدان ابراز داشت: بی‌شک نقطه عطف نامگذاری روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو، همواره استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۷۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج، مجتبی شورزاده ارگ مسئول بسيج دانشجويي شهرستان جاجرم در آستانه روز دانشجو  ضمن بزرگداشت روز دانشجو و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو و امام شهيدان ابراز داشت: بی‌شک نقطه عطف نامگذاری روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو، همواره استکبارستیزی است. شانزدهم آذر سال 1332، روزی است که سه دانشجوی دانشگاه تهران ، شهیدان احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا و شریعت رضوی در اعتراض به دخالتهای آمریکا و انگلیس در امور ایران و سفر "ریچارد نیکسون" معاون رییس جمهوری آمریکا به تهران، همراه دیگر دانشجویان به پاخاستند و سینه خود را آماج گلوله های رژیم پهلوی قرار دادند تا سندی دیگر از روح استكبارستيزي،‌ استقلال‌خواهي، عدالت‌طلبي و آزادي‌خواهي فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جاجرم گفت: جامعه دانشگاهي كشور را به همدلي، يكپارچگي و وحدت در سايه سار ولايت فقيه و تلاش براي پيمودن هر چه بيشتر قله هاي رفيع علم و فناوري توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش هاي اخلاقي و ديني دعوت كرد و اظهار کرد: مبارزه با استكبار تا كور شدن چشم فتنه و خشكاندن ريشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح ا... « تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»

وی در پایان گفت: برای گرامیداشت این روز برنامه هایی را تدارک دیده ایم که انشالله با همکاری مسئولین دانشگاه های شهرستان جاجرم برگزار خواهیم کرد.

پایان خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها