یکی از اساتید دانشگاه تبریز در طرح رهروان شهید فهمیده حوزه شهدای دانش آموز، گفت: در فضای مجازی کلمه ای به اسم امنیت وجود ندارد و این ابزار پر کاربرد سرشار از ناامنی است.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۲۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید یعقوب هاشمی افزود: متاسفانه وقتی از امنیت در این فضا با افراد سخن می گوییم برخی افراد نسبت به آن موضع گیری می کنند در حالی که ما به عنوان مثال هیچگاه آلبوم خانوادگی خود را در دسترس دیگران قرار نمی هیم ولی فرد تصاویر خانوادگی خود را که در گوشی همراه ذخیره کرده با اتصال با اینترنت به راحتی و بی اطلاعی در اختیار افراد دیگر می گذارد.

این کارشناس رسانه و فضای مجازی، خاطر نشان کرد: مطلب مهمی که امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص فضای مجازی فرمودند اهمیت آن را نشان می دهد که باید مسئولان و متولیان نسبت به آن مدیریت داشته و خوب آن را بشناسند تا بتوانند نسبت به آن برنامه ریزی کنند.

هاشمی تاکید کرد: نسل جدید باید خیلی مواظب باشد که مبادا بدون حساب و کتاب و از روی ناآگاهی در دام سود جویان و انسان های فرصت طلب نیفتد و با افزایش سواد رسانه ای و راه استفاده درست از ابزار مجازی با حضور موثر و تاثیرگذار از این وسایل کار آمد بر ضد دشمنان و به نفع اسلام و مسلمانان استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها