یکی از اعضای شوراي اسلامي تبريز در حاشيه آیین روز جهاني معلولان كه توسط اداره كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات تالار معلم برگزار شد، گفت: روزجهاني معلولين بهانه اي است تا جوامع انساني همنوعاني را كه داراي معلوليت هاي جسمي و ذهني هستند را دريابند.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۱۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ايرج شهين باهر افزود: در همه ما فارغ از قوانين و ضوابط، وظايف انساني در اين مورد داريم كه ضمانت اجرايي بسيار محكمتري داشته و عمل به آن ها مي تواند زندگي را براي آن ها و خانواده هايشان مطلوبتر و دلپذيرتر كرده و از درد و رنج هاي ناشي از معلوليت بكاهد.

رئيس كميسيون عمران شوراي شهر تبريز با قدردانی از اقدامات خوب اداره كل آموزش و پرورش استان در حوزه آموزش و پرورش معلولان، روند اعتماد سازي، پاسخگويي و بهره گيري از خيرين اين حوزه را مطلوب ارزيابي كرده و آیین برگزارشده را پربار دانست.

وی خاطرنشان کرد: بسيار خرسندم در شهري زندگي مي كنم كه انسان هايي بزرگ با روحي بلند براي همنوعانشان ايثار مي كنند و در اين راستا روزجهاني معلولان نبايد بهانه ايي براي برگزاري تشريفاتي آیین ها دريك روز خاص تبديل شود بلكه باید زمينه اي براي معرفي اقدامات انجام شده و بستري براي سرمايه گذاري اخروي خيرين باشد.

در پايان اين عضو هيئت مديره انجمن خيرين مسكن ساز استان خبرداد: اين انجمن فارغ از تامين سرپناه براي بي خانمانان، اولويت تامين مسكن خانواده هاي داراي دو معلول را نهايي کرده كه در اسرع وقت اجرايي خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها