خبرهای داغ:
رئیس قوه قضائیه گفت: احیای آثار آیت‌الله مظاهری برای جامعه و نسل جوان مورد‌استفاده قرار می‌گیرد و خیلی به‌جا است که اصفهان برای احیای تراث ایشان تلاش مضاعفی کند.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۹۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارشخبرگزاری بسیج ،به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در دیدار اعضای ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری با بیان اینکه از ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله مظاهری بحث عامل به اخلاق و استاد اخلاق بودن است، اظهار داشت: از زمانی که طلبه جوانی بودم آیت‌الله مظاهری به‌عنوان استاد اخلاق مطرح بودند.

وی افزود: آیت‌الله مظاهری مصداق بارز آیه یوثرون علی انفسهم و لوکان بهم خصاصه هستند، چرا‌که با آمدن به اصفهان ایثار کردند و ایثارگری از جلوه‌های شخصیت ایشان است و نه تنها استاد اخلاق هستند بلکه به این مسئله عمل کردند.

رئیس قوه قضائیه چاپ آثار آیت‌الله مظاهری را کار ارزشمندی دانست و بیان کرد: احیاء آثار ایشان برای جامعه و نسل جوان مورد‌استفاده قرار می‌گیرد و خیلی به‌جا است که اصفهان برای احیای تراث ایشان تلاش مضاعفی کند.

سیره آیت‌الله العظمی مظاهری جامع علم و عمل است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این دیدار گفت: این وظیفه ما است که برای بزرگانی همچون آیت‌الله‌ مظاهری کنگره برگزاری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره‌هایی کمک می‌کند نسل جوان از این بزرگان الگوگیری کنند. سیره آیت‌الله العظمی مظاهری جامع علم و عمل است و تبلیغ مردمی با پشتوانه علمی از‌جمله میراث گرانبهای ایشان در حوزه‌های علمیه است.

مردم همواره خواهان برگزاری آئین نکوداشت آیت‌الله مظاهری بودند

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان قدر علمای دینی خود را می‌دانند، گفت: بیش از 20 سال از زمان حضور آیت‌الله العظمی مظاهری در استان اصفهان می‌گذرد و در این مدت مردم و مسئولان همواره خواهان برگزاری آئین نکوداشت برای این عالم فرهیخته و قدردانی از تلاش‌های گسترده ایشان بوده‌اند.

به گزارش بسیج، در این دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و رئیس ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری، مدیرکل دادگستری استان اصفهان و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها