هانی زاده در واکنش به تمدید تحریم ها بر علیه ایران؛
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران باید گزینه های مناسبی در برابر زیاده خواهی های آمریکا تعریف کند و با تصویب قانون تمدید تحریم های ده ساله بر علیه یاران در کنگره آمریکا، ایران باید برجام را لغو کند و تعامل خود را با کشورهای غربی کم کند.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۶۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، حسن هانی زاده رد واکنش به تمدید تحریم های ده ساله بر علیه ایران رد کنگره آمریکا گفت: برجام، در طول ماه های گذشته و پس از اجرایی شدن، هیچ گونه نتیجه و دستاوردی هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ فناوری برای ایران به همراه نداشته است.
 
 
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ایران تا کنون به تمام تعهدات خود در قبال برجام عمل کرده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه اساسا برجام یک توافق نامه دو جانبه نیست  بلکه توافقی بین المللی است که در دبیر خانه سازمان ملل ثبت شده است اما آمریکایی ها تلاش می کنند به صورت یک جانبه فشارهای بیشتری را به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند و به نوعی از ایران باج خواهی کنند.
 
 
هانی زاده تصریح کرد: ایران باید گزینه های مناسبی در برابر زیاده خواهی های آمریکا تعریف کند و با تصویب قانون تمدید تحریم های ده ساله بر علیه یاران در کنگره آمریکا، ایران باید برجام را لغو کند و تعامل خود را با کشورهای غربی کم کند.
 
 
وی ادامه داد: اگر قرار باشد ایران به تمام تعهدات خود عمل کند و آمریکایی ها هم چنان تحت فشار لابی صهیونیستی بخواهند تحریم های بیشتری علیه ایران تصویب کنند ایران باید و فعالیت غنی سازی خود را با آهنگ تند تری آغاز کند.
 
 
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد:  برجام دستاورد قابل قبولی برای ملت ایران نداشته و این مسئله مشکلاتی را برای دولت یازدهم خصوصا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به دنبال خواهد داشت.
 

ارسال نظرات