خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف‌وامور‌ خیریه ناحیه یک تبریز با تشریح برنامه های دهه وقف اظهار کرد: با توجه به دهه وقف، تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر، مصلی تبریز و اما‌مزادگان انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۱۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رضا جعفری افزود: از مراسم‌های آخر دهه صفر برای تبلیغ دهه وقف استفاده کرده و توانستیم بیش از 15 نشست صنفی‌تخصصی با روحانیان، اساتید دانشگاهی، مجمع خیرین پزشکان، شهرداری‌های مناطق و ... برگزار کنیم.

وی بیان کرد: حضور در مساجد و رسیدگی به مشکلات موقوفات مساجد از دیگر برنامه‌هایی هستند که در ناحیه یک تبریز در دهه وقف اجرا می‌شوند.

حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: از اول سال جاری تا امروز هشت مورد وقف جدید انجام شده که وقف یک باب منزل مسکونی از سوی آیت‌الله سبحانی جهت رسیدگی به فقرا و مستمندان یکی از آخرین موقوفات می‌باشد.

وی ادامه داد: آخرین موقوفه یک واحد آپارتمان جهت ترویج قرآن و مباحث قرآنی بوده که توسط خانم قهرمانی وقف شده است.

رئیس اداره اوقاف‌وامور‌ خیریه ناحیه یک تبریز در خصوص آشنایی مردم با روش‌های وقف تاکید کرد: در اکثر امام‌زاده‌ها از جمله امام‌زاده سیدحمزه، مراکز مشاوره وقف وجود دارد که این مراکز همچنین در اداره اوقاف‌وامورخیریه نیز وجود داشته و مردم می‌توانند با مراجعه به این مراکز مشاوره وقف بگیرند.

ارسال نظرات