خبرهای داغ:
امروز وسیله دفاعی مناسبی برای معضلات فضای مجازی وجود ندارد تا بتوانیم از حریم اخلاقی خانواده ها دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۶۶۷۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
از ظرفیت حوزه های علمیه برای مقابله با معضلات فضای مجازی استفاده خواهیم کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ صادقی، پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به معضلات و مشکلات امروز فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز شبکه های اجتماعی معضلی برای جوانان کشور شده و تصاویر مستهجن به راحتی در دسترس همگان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: امروز موبایل اندروید در دست بچه 7 ساله وجود دارد که انواع و اقسام تصاویر و فیلم ها را بدون هیچ پیشگیری رصد می کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم اظهار داشت: امروز وسیله دفاعی مناسبی در این فضا وجود ندارد تا بتوانیم از حریم اخلاقی خانواده ها دفاع کنیم.

سرهنگ صادقی ابراز داشت: تحریکات فضای مجازی، مشکلات زیادی را در بنیان خانواده به وجود آورده که طلاق زیاد، خیانت زن شوهردار، روابط نامشروع و ... از جمله آنان می باشد.

در ادامه، سرهنگ موالی، رئیس پلیس فتای استان قم به ایراد سخن پرداخت و گفت: این پلیس از سال 1389 با هدف تأمین امنیت فضای مجازی راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: امروز در فضای مجازی اهانت های بسیاری به مقدسات انجام می شود که باید راه کاری برای مبارزه با این اعمال بیابیم.

رئیس پلیس فتای قم بیان داشت: امروز دشمنان بنیان خانواده و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده و عوامل بسیاری برای این عمل، به کار بسته اند.

سرهنگ موالی اظهار داشت: امروز در قم می توان از ظرفیت حوزه های علمیه و مؤسسات وابسته به آن برای مقابله با این معضلات استفاده کرد.

وی در پایان ابراز داشت: درخواست ما از مدیر حوزه های علمیه آن است که کارگروهی با حضور کارشناسان حوزوی تشکیل دهیم تا بتوانیم برای پیشگیری و مبارزه با معضلات فضای مجازی به راه حل های مناسبی دست یابیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها