جهت آشنایی دانشجویان با راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی برگزار میشود؛
دوره آموزشی عملیاتی «همسنگران مصطفی » توسط قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی یزد و با هدف مشارکت دانشجویان در حل مسائل و مشکلات استان در حوزه های اقتصادی و اجتماعی در شهرستان میبد برگزار میشود.
کد خبر: ۸۷۸۶۶۲۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش بسیج نیوز ؛زارع مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی از برگزاری دوره آموزشی عملیاتی «همسنگران مصطفی »  با هدف مشارکت دانشجویان در حل مسائل و مشکلات استان در حوزه های اقتصادی و اجتماعی  خبر داد و افزود :  در این دوره که توسط  قرارگاه شهید احمدی روشن  بسیج دانشجویی استان یزد برگزار می شود؛ مفاهیم کلی اقتصاد مقاومتی ، جنگ اقتصادی و همچنین نقش دانشجویان در اقتصاد و  روش های مطالبه گری تخصصی آموزش داده خواهد شد.


وی با اشاره به عنوان انتخاب شده برای این دوره خاطر نشان کرد: شهیدان والا مقام مصطفی چمران و مصطفی احمدی روشن دوتن از نخبگان برجسته کشور در حوزه های علمی و  دفاعی بودند که می توانند الگویی برای حضور دانشجویان در جبهه علمی و اقتصادی و مبارزه با دشمنان باشند.

مدیر علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان گفت : این دوره به مدت دو روز در شهرستان میبد برگزار می شود و علاوه بر کلاس های آموزشی ، بازدید از کارخانجات کاشی و همچنین اماکن تاریخی و صنایع دستی این شهرستان نیز از دیگر برنامه های دوره است.

وی افزود: دانشجویان ورودی 94 و 95 دانشگاه های استان (برادر و خواهر)  می توانند در این دوره  دو روزه  شرکت نمایند. دانشجویان علاقه مند به شرکت در این دوره، جهت ثبت نام به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه یا با شماره ( 09135196146) تماس بگیرند.

photo_2016-12-02_22-52-59.jpg


انتهای پیام/
ارسال نظرات