به همت جمعیت خیریه قلب های سبز تبریز و به ارزش90 میلیون ریال؛

سه عدد ترالی دارو به بخش خون بیمارستان کودکان تبریز اهدا شد

از طرف جمعیت خیریه قلب های سبز سه عدد ترالی دارو برای کمک به درمان کودکان مبتلا به سرطان، به بخش خون بیمارستان کودکان تبریز اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۶۱۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، رئیس هیات مدیره جمعیت خیریه قلب های سبز در این خصوص گفت: یکی از اساسی ترین دغدغه های جمعیت در کنار تامین هزینه های درمانی و تغذیه مناسب کودکان مبتلا به سرطان، بهبود مستمر کیفیت درمانی آن هاست.

سعید جعفری نامور افزود: با توجه به پروسه درمانی کودکان مبتلا به سرطان، لازم است داروهای شیمی درمانی و فرآورده های خونی مانند پلاکت بطور مستمر تزریق شود که امیدواریم با اضافه شدن این ترالی ها، روند درمانی این کودکان راحت تر بشود.

مدیرعامل جمعیت در خصوص نیاز تیم پرستاری و درمانی بخش خون به ترالی های جدید گفت: طبق نیازسنجی انجام شده توسط واحد مددکاری جمعیت و در خواست ریاست بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز، سه عدد ترالی داروی تمام استیل و آنتی باکتریال؛ خریداری شده و به این بخش اهدا شد.

وحید محمودی ادامه داد: ترالی های قبلی و مستهلک شب ها به علت ایجاد صدا در حین حرکت، موجب بدخوابی و ترس کودکان مبتلا به سرطان بستری در بخش می شدند و از طرفی بدون ترالی های روان و سالم، روند درمانی این کودکان بسیار کند شده بود.

دکتر شیوا؛ رییس بیمارستان کودکان تبریز، ضمن حضور در جلسه تحویل ترالی های اهدایی، در مورد تاثیر فعالیت های جمعیت خیریه قلب های سبز در این بخش از بیمارستان گفت: کیفیت درمانی این بخش از بیمارستان در سایه کمک های خیرین علی الخصوص کمک های جمعیت خیریه قلب های سبز، بسیار متفاوت تر و بهتر از دیگر بخش هاست.

رئیس بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز در خصوص ترالی های اهدایی و کمک های جمعیت گفت: با توجه به هزینه های بالای تجهیزات بیمارستانی و دارو های درمانی کودکان مبتلا به سرطان نسبت به دیگر بخش ها، امکان اداره این بخش از بیمارستان بدون کمک های جمعیت خیریه قلب های سبز امکان پذیر نبود.

دکتر امیر عطاءالله هیراد فر افزود: وضعیت مساعد فعلی در زمینه های درمان، تجهیزات و تغذیه کودکان مبتلا به سرطان در سایه کمک های جمعیت خیریه قلب های سبز می باشد.

جمعیت خیریه قلب های سبز، به عنوان یک تشکل غیر انتفاعی، غیر دولتی و با اهداف آموزشی- تحصیلی مجوز اولیه خود را از سازمان ملی جوانان در اردیبهشت ماه 1380 اخذ کرده است.

این جمعیت در تاریخ 1387/01/21 تحت شماره 876 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تبریز، به عنوان یک موسسه غیرتجاری به ثبت رسیده و از همان تاریخ فعالیت های تخصصی خود را، در امر حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت آغاز کرده است.

جمعیت خیریه قلب های سبز با رایزنی ها و ارتباط گسترده ای که با موسسه محک تهران (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) داشته است، توانسته از اواخر سال 1389 به عنوان یاور موسسه محک، کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را از لحاظ هزینه های درمانی تحت پوشش خود درآورد و تاکنون مبالغ زیادی را با کمک و یاری موسسه محک برای درمان این عزیزان هزینه نماید.کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز، شامل کودکان تبریز، شهرستان ها و استان های مجاور می باشد.

جمعیت خیریه قلب های سبز با دید خیرخواهانه و انسان دوستانه خود به لحاظ مادی و معنوی همراه درمان کودکان مبتلا به سرطان بوده و تمام هزینه های درمانی 800 کودک مبتلا به سرطان تحت پوشش را با حمایت مادی و معنوی موسسه محک و همچنین خیرین شهر تبریز پرداخت می کند. مجموع پرداختی در سال 93 بالغ بر5 میلیارد و 500 میلیون ریال، در سال 94 بالغ بر 9میلیارد و 250 میلیون ریال و در سال 95 تاکنون بالغ بر 6 میلیارد ریال کمک مالی و درمانی به بیماران سرطانی تحت پوشش می باشد که عمده این مساعدت ها از طرف موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک بوده است و همچنین این جمعیت در مسیر حمایتهای مادی و معنوی از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت تا کنون بالغ بر 250 دانش آموز و دانشجو بصورت مستقیم با پرداخت تمام هزینه های تحصیلی و بیش از 1000 دانش آموز را بصورت غیر مستقیم با پرداخت هزینه ای ملزومات اصلی و اولیه و ضروری تحصیل تحت پوشش خود قرار داده است .

شماره حساب و پل هاي ارتباطي با جمعيت خيريه قلب هاي سبز :

www.greenhearts.ir

telegram.me/GreenHeartsCharity

instagram.com/greenhearts.tabriz

شماره حسابهای بانکی جمعیت خیریه قلبهای سبز

شماره حساب جام بانک ملت :

13171806/84

شماره کارت بانک ملت : 6104337911089926

جهت کمک به دانش آموزان مستعد کم بضاعت

شماره حساب سیبا بانک ملی : 0107281592009

شماره کارت بانک ملی : 6037991199513312

جهت کمک به کودکان مبتلا به سرطان

ارسال نظرات
آخرین اخبار