تمدید تحریم های 10ساله با امضای رئیس جمهور به اصطلاح اهل تعامل آمریکا
بدنبال خبر امضای رئیس جمهور به اصطلاح اهل تعامل و تعادل فعلی آمریکا بر پای تمدید قانون تحریم ها علیه ایران بار دیگر عهد شکنی آمریکا پشت بازی میانه رو و تند رو برای طفره از اجرای تعهدات بر جام مشخص شد
کد خبر: ۸۷۸۶۴۶۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج به دنبال تصویب قانون تحریم های 10 ساله ایران در روز پنج شنبه آن هم با حد اکثریت آراء موافق و بدون مخالف در مجلس سنای آمریکا چهره ی مخدوش آن را آن هم بعد از صحبت های جان کربی،سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا در نشست خبری جمعه شب خود درباره ی موضع اوباما مبنی بر امضای قانون تمدید تحریم ها علیه ایران بیش از پیش نمایان کرد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در سخنان خود گفته بود: انتظار ما اینست که اوباما قانون تمدید تحریم های ایران را امضاء کند.
 
این در حالی است که وی در موضعی متناقض، تمدید تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا را غیر ضروری خواند و سپس مدعی سازگاری کامل آن با تعهدات آمریکا در برجام شد.
 
خبر جان کربی از از امضای رئیس جمهور به اصطلاح اهل تعامل و تعادل فعلی آمریکا بر پای تمدید قانون تحریم های 10 ساله ایران در کنگره،بار دیگر عهد شکنی آمریکا پشت بازی میانه رو و تند رو برای طفره از اجرای تعهدات برحام و توجیه نقض های پیاپی از سوی آن ها را بار دیگر نمایان کرد.
ارسال نظرات