علما و مدیران اگر در وقف خوب عمل کنند و با هم همدل و کار جهادی انجام دهند تحول عظیمی در میراث ماندگار وقف ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۳۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: وقف می‌تواند کشور را از نظر اقتصادی که دشمنان با حربه و تحریم اقتصادی در حال مبارزه با آن هستند نجات دهد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در همایش یاوران وقف شهرستان گلوگاه اظهار کرد: تبلیغ دین اسلام دغدغه بسیاری از دست‌اندرکاران امور فرهنگی است و فعالیت اصحاب وقف و بقاع متبرکه در حقیقت دغدغه دین است.

وی با بیان اینکه مردم حاضر هستند برای حفظ نظام و رهبری مقتدر، جان و هستی خود را تقدیم کنند، افزود: اقتصاد مقاومتی در گرو وقف و مدیریت وقف است، در زمان جنگ آستان مقدس رضوی که دارای موقوفات بسیار زیادی است به کمک جنگ آمد.

این مسؤول بیان کرد: علما و مدیران اگر در وقف خوب عمل کنند و با هم همدل و کار جهادی انجام دهند تحول عظیمی در میراث ماندگار وقف ایجاد می‌شود.

میراحمدی ادامه داد: علما و فضلا در ترویج احکام اسلامی از جمله وقف مسؤولیت بسیار زیادی دارند و در منابر، جلسات و ... باید تبلیغ کنند.

وی اظهار کرد: مدیران نیز باید با علما هماهنگ و همدل باشند و با کار جهادی و مدیریت و برنامه به فرهنگ وقف توجه کنند.، زیرا اگر یک کار خیر در جامعه از  کسی صورت گیرد، 70 نفر در آن کار دخیل هستند و ثواب کار خیر به همه آنها می‌رسد.

امام جمعه گلوگاه گفت: اصحاب وقف و بقاع که در کار خیر قدم برداشته‌اند اجر و پاداش فراوان دارند و نسل و نتیجه شما از آن اجر بهره‌مند می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها