مرکز پژوهش‌ها در تمام زمینه‌ها در مجلس اظهارنظر می‌کند و اغلب طرح‌هایی که در مجلس تصویب می‌شود، مورد پیگیری مرکز پژوهش‌ها قرار خواهد گرفت که بخشی از این بودجه‌ها را دانشگاه‌ها می‌توانند به سمت حوژه پژوهش‌ها سوق دهند.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۲۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: وجود قانون، دانشگاه، قوه قضائیه و حکومت ایجاد یک زندگی خوب برای مردم بوده و برای رفتن در این سمت زمامداری خوب ملاک است.

کاظم جلالی در مراسم امضاء تفاهم نامه دانشگاه مازندران با مرکز پژوهش های مجلس  اظهار داشت: این نخستین اقدام مرکز پژوهش‌ها با یک دانشگاه غیرتهرانی است و باید با تلاش این ارتباط موثر و مثمر واقع شود تا الگویی برای سایر دانشگاه‌ها و مراکز باشد.

جلالی با اشاره به اینکه برخی از کنشگران که جامعه را اداره می‌کنند باید به علم و فناوری مجهز شوند، گفت: در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش‌ها در مجلس تشکیل شد و روز به روز بر بالندگی، گسترش و رشد آن افزوده شده و پنج معاونت در آن فعالیت دارند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما صرفاً تابع طرح‌ها و لوایح نیستیم، افزود: مرکز پژوهش‌ها در تمام زمینه‌ها در مجلس اظهارنظر می‌کند و اغلب طرح‌هایی که در مجلس تصویب می‌شود، مورد پیگیری مرکز پژوهش‌ها قرار خواهد گرفت. حوزه پژوهش نیازمند نظارت بوده و بخشی از این بودجه‌ها را دانشگاه‌ها می‌توانند به سمت حوژه پژوهش‌ها سوق دهند.

وی گفت: ظرفیت خوبی در دانشگاه مازندران وجود دارد و با تعریف پروژه‌های مختلف می‌توان کارهای مشترکی را با مرکز پژوهش‌ها و دانشگاه مازندران در کشور انجام داد تا به عنوان الگویی در کشور مطرح شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها