نماینده مردم تنکابن در مجلس:

مهمترین کار مجلس کمک به دولت است/ نمایندگان به فکر اصلاح امور جامعه در مسیر توسعه باشند

نمایندگان بارعایت موازین و اخلاق اسلامی و بدون در نظر گرفتن اهداف شخصی و جناحی باید به فکر اصلاح امور جامعه باشند و همه مردم و دولت باید در مسیر اهداف و توسعه نظام گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۱۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس با اشاره به اینکه مجلس نقش بزرگی در هدایت جامعه ایفا می‌کند و براساس قانون اساسی وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی، قانون‌گذاری و نظارت است، تصریح کرد: مجلس، رقم زننده سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است و از سویی دیگر، ناظری ملی بر عملکرد قوه مجریه به‌شمار می‌آید.

شمس‌الله شریعت‌نژاد اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در کشور است که از نمایندگان منتخب مردم تشکیل شده و دوره نمایندگی در مجلس چهار سال است.

وی افزود: آیت‌الله سیدحسن مدرس فقیه مجاهد و عالم پرهیزگار یکى از چهره‌هاى درخشان تاریخ تشیع به‌شمار مى‌رود که زندگى و اخلاق و رفتار و نیز جهت‌گیرى‌هاى سیاسى و اجتماعى وی براى مشتاقان حق و حقیقت نمونه خوبى است.

شریعت نژاد با بیان اینکه نمایندگان باید به وظایف خود آشنا باشند و در جریانات کشور و امورات اجرایی چشم بینای مردم باشند، افزود: امیدواریم همه نمایندگان شجاعت، جسارت، زندگی، اخلاق، رفتار و اندیشه‌ها، راهکارهای سیاسی و اجتماعی و درایت شهید مدرس را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس افزود: به نظر بنده کارنامه مجلس در هفت ماه گذشته کارنامه‌ای درخشان است. در دوره قبل مجلس با حمایت منطقی از دولت، نظارت منطقی و اصولی در زمینه بودجه، لوایح پیشنهادی و به‌ویژه در بحث برجام داشت که تصمیم کلی و مهمی برای نظام بود که مجلس نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

وی بیان کرد: اکنون مهم‌ترین کار برای مجلس، کمک به دولت در برنامه ششم است که در کمیسیون تلفیقی بودجه قرار دارد تا این برنامه بهتر و دقیق‌تر از برنامه گذشته اجرا شود. نمایندگان بارعایت موازین و اخلاق اسلامی و بدون در نظر گرفتن اهداف شخصی و جناحی باید به فکر اصلاح امور جامعه باشند و همه مردم و دولت باید در مسیر اهداف و توسعه نظام گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها