با حضور مسئولین شهرستانی و استانی نخستین پایگاه ویژه گردان حضرت سیدالشهداء(ع) مشگین‌شهر با هدف ترویج رویکرد‌های فرهنگی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۱۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

 به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، با حضور جمعی از مسئولین ‌شهرستان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و همچنین جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع)نخستین پایگاه ویژه گردان حضرت سیدالشهداء(ع) شهرستان مشگین‌شهر افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار محمدی اصل جانشین تیپ ۳۷ پیاده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این پایگاه گفت: شهدای انقلاب اسلامی شناسنامه و هویت ملت ایران هستند که نسل امروز باید در راستای آرمان‌های شهدا گام بردارند.

وی افزود: رزمندگان شهرستان مشگین‌شهر در طول هشت سال دفاع مقدس و با حضور گسترده خود در میدان نبرد موجب شدند تا از این شهرستان به عنوان نجف آباد دوم یاد شود چرا که این شهرستان بیشترین رزمندگان و خط شکنان را داشت.

وی ادامه داد: لشگر ۳۱ عاشورا در طول هشت سال دفاع مقدس خط شکن عملیات‌ها بود و در سخت ترین عملیات‌ها وارد میدان شده و به پیروزی می‌رسید.

محمدی اصل گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تهدیدات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و به روز رسانی شده است و در داخل ایران نیز لشگر ساختارهای خود را بروز رسانی کرده و در تمام استان‌ها سپاه‌های استانی را تشکیل و در شهرستان‌ها نیز در قالب قرارگاه امام علی (ع) فعالیت می‌کنند.

وی افزود: گردان‌های امام حسین (ع) در میدان‌های مختلف جنگ سخت وارد میدان شده و امروز دستاوردهای خود را به کشورهای مختلفی همچون عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و ... صادر شده است به طوری که اکنون در کشور عراق تیپ حضرت عباس (ع) تشکیل شده و تیپی دیگر به کشور سوریه اعزام شده و تمام این اقدامات عبرت گرفته از گردان‌های امام حسین (ع) می‌باشد .
انتهای پیام/ت

ارسال نظرات