مسئول تربيت بدنی سپاه بيت المقدس كردستان خبر داد
مسئول تربيت بدنی سپاه بيت المقدس كردستان گفت: از ابتدای سال تاکنون تیم بسیج سپاه کردستان 34 مدال رنگارنگ را با حضور 38 تیم در مسابقات بسیج کشوری کسب نموده است.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۰۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

حبيب الله كهريزي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به برنامه های سپاه و بسیج سپاه بیت المقدس در طی امسال اشاره و اظهار کرد: در بخش ورزش پایوران سپاه استان در 6 ماهه اول امسال ورزش های صبحگاهی،کوهپیمایی، مسابقات فوتسال، آمادگی جسمانی و.. برگزار شده است.


اعزام 38 تیم به مسابقات بسیج کشوری از ابتدای سال تا کنون

 

کهریزی در ادامه با اشاره به اینکه قبل از سال 90 آمار اعزام تیم ها به 12 تیم می رسید، افزود: از اول سال تاکنون 38 تیم و رشته ورزشی به مسابقات بسیج اعزام شده اند که شاهد آمار قابل رشدی در این زمینه بوده ایم.

 

کسب مقام تیمی بسیج کشور در مسابقات ورزش های زورخانه ای بسیج

 

مسئول تربيت بدنی سپاه بيت المقدس كردستان در ادامه گفت: رقابت های ورزش های زورخانه ای و پهلوانی بسیج در دو رشته هنرهای فردی و کشتی پهلوانی که به مدت 2 روز به میزبانی تهران برگزار شد، تیم کشتی پهلوانی و زور خانه ای بسیج سپاه کردستان موفق به کسب مقام اول تیمی شد.

 

موفقیت بسیج خواهران کردستان در مسابقات بسیج

 

وی افزود: همچنین در مسابقات بسیج خواهران کشور در رشته های شنا،وشو و رزمی تیم بسیج خواهران استان کردستان توانست کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به دست اورد.

کسب 34 مدال توسط بسیج استان

 

کهریزی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون تیم بسیج سپاه کردستان  8 مدال طلا 6 نقره و 20 برنز و در مجموع 34 مدال را با حضور 38 تیم در مسابقات بسیج کشوری کسب نموده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: استان کردستان از 19 تا 22 آبانماه میزبان مسابقات بومی محلی بسیج خواهران با حضور 20 تیم بود که تیم بسیج خواهران استان در رشته طناب کشی مقام سوم کشور را کسب کرد.

 

برگزاری 10 مسابقه استانی تا کنون

 

کهریزی خاطرنشان کرد: در بحث مسابقات استانی تا کنون 10 مسابقه استانی بزرگ توسط بسیج سپاه استان برگزار شده است.

 

وی اظهار کرد: در پایان آذرماه نیز دوره مربی گری بسیجیان استان در رشته کوهنوردی با حضور 135 نفر برگزار می شود.

 

 مسئول تربيت بدنی سپاه بيت المقدس كردستان در پایان خاطر نشان کرد: دومین همایش تجلیل از چهره های ماندگار ورزش بسیج استان با تجلیل از مربیان، پیشکسوتان، داوران و جامعه ورزش استان برگزار می شود که همانند این همایش را تاکنون توسط هیچ نهاد و ارگانی برگزار نشده است.

 

ارسال نظرات