خبرهای داغ:
به همت فرمانده سپاه ناحیه دزفول و جمعی از بسیجیان صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهدا، خادمین ابا عبدالله(ع) و سران طوایف بخش محروم چغامیش دزفول

این دیدار ها به مناسبت ایام هفته بسیج در بخش چغامیش که در ۸سال دفاع مقدس با مقاومت و ایثار، نقش ماندگاری از خود به جای گذاشتند و متاسفانه امروزه در محرومیت به سر می برند، انجام پذیرفته است.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۹۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خادمین اباعبدالله الحسین(ع)، سران طوایف و خانواده های شهدای بخش چغامیش میزبان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول و مسئولین حوزه ی مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) بودند.

فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج ابوالفضل العباس(ع) در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز ضمن اعلام خبر فوق گفت: این دیدار ها به مناسبت ایام هفته بسیج در بخش چغامیش که در ۸سال دفاع مقدس با مقاومت و ایثار، نقش ماندگاری از خود به جای گذاشتند و متاسفانه امروزه در محرومیت به سر می برند، انجام پذیرفته است.

سید هادی موسوی فر افزود: به منظور ارج نهادن بر ارزشهای دینی در برنامه هایی جداگانه با خانواده های شهدا، خادمان اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم و صفر و بزرگان طوایف دیدار نمودیم و از خدمات آنان قدردانی نمودیم.

وی ادامه داد: جا دارد از همراهی فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول، فرمانده گردان نهم الی بیت المقدس، امام جماعت مسجد شهرک سیدنور و بسیجیانی که در این برنامه ها حضور یافته و موجبات خوشحالی مردم محروم منطقه را فراهم کردند، تشکر قدردانی کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها