خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: هدف انقلاب اسلامی در حوزه جهانی، تشکیل قطب کشورهای آزادی خواه و ضد سلطه است.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۸۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به گزارش  بسيج سهراب صلاحی شنبه در گردهمایی با عنوان جوانان انقلابی در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: هدف انقلاب اسلامی در جغرافیای بین الملل اسلامی، استقرار تمدن نوین اسلامی است و انقلاب اسلامی نظریه مردم سالاری دینی به جهان ارائه کرد.

وی ادامه داد: در تاریخ، هیچ تمدنی بدون یک قدرت محوری شکل نگرفته و نخواهد گرفت و هیچ گاه قدرت محوری بدون استقرار یک تمدن امتداد پیدا نمی کند.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در جهان اسلام سه ملت شامل بین النهرین، مصر و ایران تمدن ساز بوده اند.
وی با اشاره به اینکه امروز کسی از عراق و مصر تقاضای پیش قراولی تمدن ندارد اظهار کرد: ایران اسلامی عراق را از دهان آمریکا بیرون کشید چون آمریکائی ها عراق را بلعیده بودند و اگر داعش در منطقه قدرت گرفته بود دنیا را به چالش می کشاند.
صلاحی اضافه کرد: ما در راهبردی ترین منطقه جهان قرار داریم و آمریکا هزینه زیادی را برای حاکم شدن بر منطقه صرف کرد چون آمریکایی ها برای اینکه قدرت اول جهان شوند دو هدف در دست گرفتن انرژی و مهار انقلاب اسلامی را دارند. 
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: ایران بزرگترین قدرت نظامی جهان را در منطقه در لبنان، غزه و عراق و سوریه شکست داده و امروز اهرم ها و بازوهای قدرتمند ما لرزه بر اندام آل سعود انداخته است.
وی اظهار کرد: ما امروز در راهبردی ترین منطقه قرار گرفته ایم و قدرت فرامنطقه ای هستیم.
صلاحی ادامه داد: حضور ما در مدیترانه شرقی کار را برای آمریکا، آل سعود و ترکیه آن چنان سخت کرده که نمی دانند چکار باید انجام دهند.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امروز ملت های لبنان، سوریه، یمن و عراق می دانند تکیه گاه آنها جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: ایران از نظر شکافتن مرزهای علمی 13 برابر متوسط رشد علمی دنیا را دارد و همین امروز با تمام مشکلات اقتصادی رتبه 18 دنیا را دارد.
صلاحی گفت: پیروزی بزرگی در برجام به دست آوردیم اما خسارت بزرگی دادیم چون مردم ایران و دنیا فهمیدند که آمریکا غیر قابل اعتماد است. 
وی ادامه داد: آمریکائی ها قدرت جسارت به جمهوری اسلامی را ندارند و می دانند ملت ایران یک آتشفشان است و اگر جسارت به خاک ایران شود آمریکا نابود می شود.
وی افزود: ما باید متوجه باشیم که در این چهار سال هزینه های زیادی کردیم و می توان جبران کرد و الان زمانی است که باید به دنیا بگوییم کسی نباید به آمریکا اعتماد کند.
در این برنامه طرفی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز معرفی و از جمشیدی مسئول پیشین این بسیج تقدیر شد.همچينین از رده های برتر بسیج دانشجویی در خوزستان تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها