خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج) صورت می‌گیرد

اجتماع عظیم مردمی برای تجدید عهد با امام زمان(عج) در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: روز جمعه همزمان با نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج)، اجتماع بزرگ مردمی با محوریت تجدید عهد با امام عصر(عج) و افزایش توجه مردم به امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۶۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
اجتماع عظیم مردمی برای تجدید عهد با امام زمان(عج) در مسجد جمکران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: مسجد مقدس جمکران به مناسبت فرارسیدن ایام آغاز ولایت امام زمان(عج) مجموعه برنامه‌های گوناگونی را برای گروه‌های سنی و مخاطبین متفاوت تدارک دیده است.

وی افزود: مجموعه «گل نرگس» که در مسجد مقدس جمکران فعالیت می‌کند برنامه‌هایی را در راستای آشنایی کودکان با امام عصر(عج) در نظر گرفته است؛ در مجموعه «جوان‌های انتظار» نیز برای نوجوانان برنامه‌هایی به صورت اختصاصی طراحی شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: شب چهارشنبه همایش «راهیان جمکران» با همکاری مجموعه نهادها، ارگان‌های و شخصیت‌های مختلف برگزار می‌شود که طی این برنامه از ظرفیت‌های مشتاقان به خدمت‌رسانی به زائران جمکران استفاده خواهد شد.

ابراهیمی اضافه کرد: شب جمعه همایش «عهد جانان» در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و روز جمعه نیز اجتماع بزرگ مردمی با محوریت تجدید عهد با امام عصر(عج) و افزایش توجه مردم به امام زمان(عج) در این مسجد برگزار خواهد شد.

در پایان این دیدار از پوستر 9 ربیع‌الاول که مجموعه مسجد مقدس جمکران تهیه کرده بود توسط آیت‌الله علوی گرگانی رونمایی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار