خبرهای داغ:
"نیما اروجی" دانش آموز میاندوآبی موفق شد رتبه برتر در بخش فیلم کوتاه سومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری کشور را کسب کند.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۵۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، "نیما اروجی" دانش آموز سال دهم دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی میاندوآب موفق شد تا با اثر ارسالی خود در قالب فیلم کوتاه به این جشنواره سراسری، مقام نخست و برتر را در کشور به خود اختصاص دهد.

وی در گفت و گو با خبرنگاران درباره این اثر خود، گفت: اثر بنده در مورد سوخت های زیستی یا بیو دیزل هست که به جشنواره ارسال کرده بودم.

اروجی اظهار کرد: در این فیلم کوتاه 7/5 دقیقه ای سعی کرده ام تا به مضرات سوخت های فسیلی اشاره ای داشته باشم و بر اهمیت جایگزین نمودن سوخت های زیستی به جای سوخت های فسیلی اشاره کنم.

استاد راهنمای این دانش آموز موفق میاندوآبی نیز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این جشنواره حدود شش هزار اثر از سراسر کشور ارسال شده بود، گفت: در این جشنواره 10 اثر از مدرسه تیزهوشان ارسال شده بود که سه مورد از آنها انتخاب شده بودند.

تیموری اظهار کرد: آثار انتخاب شده در زمینه پوستر، مقاله و فیلم کوتاه اثر "نیما اروجی" بود که موفق شد تا مقام نخست را کسب کند.

جشنواره دانش آموزی زیست‌ فناوری با هدف ایجاد انگیزه بین دانش ­آموزان و معلمان برای شناخت و توجه به زیست ­فناوری، معرفی مدل­های موفق ترویجی دانش‌ آموزی برگزار می شود.

ارسال نظرات