امام جمعه موقت چهاربرج گفت: علی رغم تلاش های فراوان دولت مردان ایران اسلامی و مذاکرات انجام گرفت، دولت آمریکا با تمدید تحریم ها علنا برجام را نقض کرد و دولتمردان باید واکنش قاطع و پاسخ محکم و دندان شکنی به دشمنان و این نقض برجام دهند.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۵۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی شکرزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چهاربرج میاندوآب با انتقاد از تمدید دوباره تحریم های آمریکا علیه ایران که نقض برجام است، اظهار کرد: علی رغم تلاش های فراوان دولت مردان ایران اسلامی و مذاکرات انجام گرفت، دولت آمریکا با تمدید تحریم ها علنا برجام را نقض کرد.

امام جمعه موقت چهاربرج با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها درباره قابل اعتماد نبودن آمریکا به مسئولان گوشزد و هشدار دادند، افزود: دولتمردان باید واکنش قاطع و پاسخ محکم و دندان شکنی به دشمنان و این نقض برجام بدهند.

وی به روز دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان درتمام صحنه های حساس انقلاب اسلامی حضور داشتند ونگذاشتند دشمنان ازاین جوانان سو استفاده کنند و به اهداف خود برسند.

شکرزاده با بیان اینکه دشمنان از دانشجویان انقلابی در هراس هستند، تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دانشجویان متعهد و انقلابی می ترسند و لذا همه ما و مسئولان وظیفه داریم تا در تربیت دانشجویان انقلابی کوشا باشیم.

امام جمعه موقت چهاربرج هم چنین با تاکید بر تقوای الهی و تلاش برای کسب روزی حلال، اظهار کرد: باید مراقب باشیم تا لقمه حرام به فرزندان خودندهیم واز راه حرام کسب درآمد نکنیم چرا که کسب حرام موجب می شود به گناهان دیگر هم مرتکب شویم و دنیا و آخرت خود را نابود کنیم.

ارسال نظرات