امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس گفت: امروز، جامعه با مشکل کار و اشتغال مواجه بوده و برای حل این مشکل باید فرهنگ کار و تولید در جامعه تقویت شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۳۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سید عبدالباعث قتالی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بندرعباس، با بیان اینکه آشنایی با دین امری اکتسابی است، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) احکام دین را به صحابه و یاران‌شان یاد می‌دادند و ما نیز باید با تأسی از این شیوه رسول الله(ص)، در تربیت دینی نسل آینده کوشا باشیم. تربیت دینی پیامبر اسلام(ص) انسان‌ساز بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح‌کرد: جامعه امروز ما با مشکل کار و اشتغال مواجه بوده و برای حل این مشکل باید فرهنگ کار و تولید در جامعه تقویت شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس با تاکید بر اینکه دغدغه دین، تنها اجرای شعائر و احکام عبادی نیست، ابراز داشت: بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و سایر مشکلات مردم نیز باید از دغدغه‌های دین‌داران باشد.

وی با اشاره به ضرورت تامین امنیت در شرایط کنونی گفت: اهل سنت و تشیع در یک جامعه و در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند بنابراین باید ‌احترام همدیگر را نگه دارند و قدردان وحدت، امنیت و آرامش حاکم بر جامعه باشند.
ارسال نظرات