خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: با وجودی که واقعه 19 دی نقطه عطف انقلاب اسلامی است، اما یک کار سینمایی خوب در خصوص این واقعه نداریم.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۲۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
خلاء تولید فیلم سینمایی درباره قیام 19 دی احساس می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما در دهه بصیرت اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز قم برنامه‌هایی را در حوزه تبیینی و تهییجی به مناسبت دهه بصیرت تهیه کرده و جدول بخش این برنامه‌ها در آن ایام بسته شده است.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز قم برنامه‌های خبری مربوط به دهه بصیرت را پیش از این دهه شروع می‌کند و صحبت‌های مراجع عظام تقلید در خصوص دهه بصیرت از سوی این مرکز پوشش داده خواهد شد، همچنین هماهنگی‌های لازم برای پخش زنده همایش بزرگ مربوط به دهه بصیرت از شهر قم را انجام خواهیم داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم افزود: در خصوص سرودی که مردم استان قم در دیدار با رهبر معظم انقلاب می‌خوانند، به دنبال ضبط این سرود هستیم و باید شعر مناسبی برای این سرود انتخاب شود.

لطفی نیاسر با اشاره به برنامه‌های دهه بصیرت برای جوانان اظهار کرد: برای نسل جوان در طول این دهه برنامه‌های مستند و فیلم‌هایی را آماده کردیم، همچنین طرح یک مجموعه سینمایی را برای تصویب در اختیار مرکز قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: با وجودی که واقعه 19 دی نقطه عطف انقلاب اسلامی است، اما یک کار سینمایی خوب در خصوص این واقعه نداریم، امیدوارم که با تولید آثار سینمایی در خصوص واقعه 19 دی شاهد اکران این آثار طی سال‌های آینده باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم افزود: یک سری تصاویر بازسازی شده در خصوص واقعه 19 دی وجود دارد، اما آن‌ها در حد کار سینمایی نیستند، متاسفانه در خصوص تولید فیلم درباره این واقعه غفلت صورت گرفت و تنها یک مستند در خصوص واقعه 19 دی داریم که مشغول بازطراحی آن هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها