خبرهای داغ:
حجت الاسلام دری گفت: گاهی برای بررسی برخی مسائل، دولت وزرا را با هواپیمای اختصاصی برای گزارش علت مسائل مامور می کند ولیکن مطالبه مردم شرق اصفهان بسیار مهم تر از لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد است.
کد خبر: ۸۷۸۶۲۸۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، امام جمعه موقت کفران در خطبه های نماز جمعه این هفته دهستان کفران گفت؛ جای بسی تاسف است که مردم شرق اصفهان برای مطالبات حق آبه خود در مکانهایی اعتراض کنندکه بیش از۳۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس بر روی دستانشان تشییع کردند و مسئولان توجهی به این موضوع نداشته باشند.

حجت الاسلام محمدحسن دری با اشاره به اینکه دولت ها پاسخ گوی مردم هستند، اظهار کرد: دولت باید خادمی خود به ملت را در عمل نشان دهد.

وی با بیان اینکه در جلوی سلطه گران جهانی نباید تسلیم شد افزود: ثمره تقدیم جان شیرین شهدا و خون پاک آنان عظمت و اقتدار کنونی نظام اسلامی است، آنان رفتند تا امروز همه ما بتوانیم با آرامش، عزت و بزرگی زندگی کنیم بنابراین تکریم و بزرگداشت شهدا به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر و ناقضان حقوق بشر تسلیم نشود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: روزی بود که روی پل اژیه بیش از ۲۰۰ شهید تشیع جنازه شدند اما اکنون باید همین مردم درگیر مطالبات به حقشان(حق آبه) شوند.

وی با اشاره به اینکه موضوع مطالبات مردم شرق اصفهان باید برای دولتی ها مهم باشد، تاکید کرد: گاهی برای بررسی برخی مسائل، دولت وزرا را با هواپیمای اختصاصی برای گزارش علت مسائل مامور می کند ولیکن مطالبه مردم شرق اصفهان بسیار مهم تر از لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد است.

حجت الاسلام دری خاطرنشان کرد: تمام مطالبات مردم شرق شاید کمتر از یک اختلاسی باشد که در برخی وزارت خانه ها صورت گرفت و باید پیگیری جدی در این خصوص به انجام رسد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها