مسئول بسیج فرهنگیان در گفتگو با «بسیج»:
شعبانعلی رمضانیان گفت: اقدامات مربوط به این حوزه در سطح کشور علی القاعده نیازمند نیروهای خاص خودش است و بهترین کسانی که این روز ها دغدغه کار فرهنگی و اشراف و احاطه به این مسئله دارند از جنس نیروهای بسیجی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۶۲۲۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
شعبانعلی رمضانیان مسئول بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: به طور کلی بحث فرهنگی و اقدامات مربوط به این حوزه در سطح کشور علی القاعده نیازمند نیروهای خاص خودش است و بهترین کسانی که این روز ها دغدغه کار فرهنگی و اشراف و احاطه به این مسئله دارند از جنس نیروهای بسیجی هستند.

وی افزود: امروز فهم مسائل فرهنگی و مقابله با اقدامات دشمن و پیشبرد فرهنگ اسلام و انقلاب و فرهنگی که جامعه خواهان آن است اصولا توسط بسیج و با اقداماتی در بسیج تعریف شده و به اجرا در می آید و دوستان در این حوزه زحمت فراوان می کشند.

مسئول بسیج فرهنگیان تصریح کرد: ما مخصوصا در بسیج شاهد هستیم که اقشار مختلف شکل گرفتند و کسانی که در حوزه های مختلف فرهنگ سازی و تعلیم و تربیت جامعه نقش دارند اینها به نوعی در حال کار و فعالیت هستند. مثلا بسیج هنرمندان و فرهنگیان و مداحان و همین طور اقشار مختلفی که در بسیج تعریف شدند اینها به نوعی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و از آنطرف هم مقابله با اقدامات و تهاجمات دشمن در این حوزه کار می کنند.

رمضانیان اظهار داشت: نکته ای که وجود دارد این است که اقداماتمان در این حوزه امروز به اندازه کافی نیست یعنی نیاز بیش از آن چیزی است که امروز ما کار می کنیم و باید تقویت شود و هم افزایی صورت گیرد تا کسانی که کار می کنند ارتباطات و تعاملات بین آنها برقرار شود و به همدیگر کمک کنند تا از کار تکراری بپرهیزیم و خلأ ها پر شود تا جهت پیشبرد اهداف انقلاب کار کنیم.

ارسال نظرات