خبرهای داغ:
حجت الاسلام باقریان متذکر شد: دولتمردان کشورمان با شجاعت تمام بدعهدی آمریکا را به مردم اعلام کنند.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۸۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان امام جمعه زرین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای زرین شهر با اشاره به تصویب لایحه تمدید تحریم های مجلس سنای آمریکا در قبال کشورمان گفت: دولتمردان کشورمان با شجاعت تمام بدعهدی آمریکا را به مردم اعلام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان با بیان اینکه دنیا منطق و شعور ملت ایران در ماجرای مذاکره را دیده است تصریح کرد: دنیا شاهد بود که کشور ایران به تمامی تعهدات خود در ماجرای مذاکرات پای بند بود و همه را مو به مو انجام داد اما در مقابل آمریکای جنایتکار به عهد و پیمان خود عمل نکرد و برخلاف آنچه که امضا کرده بود تحریم ها ظالمانه را علیه کشورمان تمدید کرد.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با تاکید بر روشنگری برای عموم مردم جامعه در زمینه عهد شکنی جبهه استکبار خاطرنشان کرد: اعلام بد عهدی و پیمان شکنی آمریکا خود موفقیت بزرگ برجام خواهد بود و چنین اعلامی به طور یقین تحقیر برجام نیست.

امام جمعه زرین شهر با توجه به تحولات منطقه و با بیان این مطلب که امروز عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو ولایت فقیه، اتحاد وهمدلی محقق شده است تشریح کرد: به زودی زود و با وحدت امت اسلامی در جبهه های مقاومت، شاهد پیروزی خون بر شمشیر خواهیم بود و امیدواریم که در این نبرد، جبهه مقاومت در سوریه و عراق به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کنند.

وی در ادامه با توجه به درپیش بودن روز دانشجو و فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای( مد ظله العالی) در خصوص پویایی جریان دانشجویی تاکید کرد: کرسی آزاد اندیشی که حضرت آقا بارها بر تشکیل آن تاکید کرده اند، چنانچه به صورت مستمر شکل بگیرد برکات خوبی را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام باقریان در پایان تصریح کرد: یک سری از توطئه های فرهنگی جببه استکبار علیه کشورمان به خاطر اطلاعات و بصیرت کم افراد جامعه است و چنان چه سطح آگاهی مردم در زمینه های مختلف بالا برود شاهد خنثی شدن چنین هجمه هایی خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها